13 Aralık 2010 Pazartesi

Tefal Nutricook süpersin !

Bildiğiniz üzere birkaç post önce yazmıştım bayram'da bir kaza atlatıp kendimi yakmıştım : ( daha yaralarım yeni yeni iyleşiyor.Tabi ki hayat ve mutfak işleri devam ettiğinden yavaş yavaş düdüklü tencere arayışına girmiştim.
Malum evde küçük çocuk olunca hem sağlıklı yemek yapmak hemde zamandan tasarruf etmek çok önemli.Baktım baktım fiyatı biraz pahalı olmasına karşın Tefal Nutricook'da karar kıldım.
Dedim ki bir kere alıyım tam alıyım vee iyi ki almışım süper ötesi bir tencere.Akıllı saat olayı,buharlı pişirici ve en önemlisi emniyetli oluşuyla tam bir teknoloji harikası.
Bu akşam Somon balığı almıştık.Buhar sepetine balığı,domates rendesini,soğanı ve diğer malzemeleri koydum ve ve biraz su ekleyip kapağını kapattım tam 15 dk.sonra buharda pişmiş harika bir yemek bizi bekliyordu.Geçen sefer fırında yaptığımızdaysa 1 saate yakın pişmesini beklemiştik.
Ece'de afiyetle yedi ve ben mest tabi :)) Yarın da balıkları ve suyunu balık çorbası haline getirip kuzu'ya tekrar vereceğim. 
2 gün önce etli biber dolması yaptım tam 18 dk.da yemek hazırdı normal pişirsem belkide 40-45 dk.sürecek.
Bunlar benim tecrubelerim ben çok çok memnun kaldım iyi ki almışım.Eğer düdüklünüzü değiştirecekseniz veya yeni alacaksanız kesinlikle tavsiye ederim.

Küçük bir not: Bu düdüklü olayın da fena korkmuşum onu anladım ilk kullanırken çok zorlandım her ses de bir zıpladım : )) Neyse ki çabuk geçti.

3 yorum:

Sheena dedi ki...

güle güle kullan..
Kazasız inş. : )))

Memnun olmana çok sevindim.. :D el ayak gibi bu düdüklüler ya, inanılmaz zaman tasarrufu..

Zeynep dedi ki...

Güle güle kullanın :) Ben de Fissler kullanıyorum, tefal kadar teknolojik değil ama çok kısa sürelerde pişiriyor, çalışan bir anne olarak elim ayağım oluyor gerçekten de. Ama sağlıklı pişirme konusunda emin olamıyorum. Bizim doktorumuz kullanmayın eski usul, kısık ateşte uzun süre pişirin daha sağlıklı demişti ama ne tavsiyesine uymaya ne de araştırmaya zamanım oldu. Çok kullanıyorum düdüklüyü..
Sevgiler,
Zeynep

Chido's dedi ki...

Sheena; Teşekkürler canım innnnşallah.
Çok tasarruflu Itır hem de sağlıklı :)

Zeynep;Sağol Zeynep.Bazı arkadaşlarımız da Fıssler kullanıyorlar ve çok memnunlar.
Kesinlikle çok büyük yardımcı.Maalesef doktora katılmıyorum bence çok uzun süre pişen yemekte vitamin kaybı oluyor.

Pages