29 Mart 2010 Pazartesi

İyi ki doğdum bennnnn :))

Bugün benim doğumgünümmm hayattan bir yılı daha geride bıraktım bir yılı daha kaydettik yaşama..
Her geçen yıl biraz daha değerleniyor hayat, hele kızımdan sonra hayata yeniden başladık sanki..
En güzel hediyelerim yanımda kızım,eşim ailem ve sevdiklerim,beni sevenler Allah'a bir kere daha şükrediyorum böyle bir hayatım olduğu için..
Acısıyla tatlısıyla geçiyor ömür ve gerçekten artık biraz da hızlı geçiyor :)
Laf aramızda güzel hediyelerim oldu herkesi koccaman öpüyorum :))
Yeni yaşım umut,huzur,sağlık ve mutluluk getirsin inşallah.

Happyyy birtday toooo yoouuuu heyoooooooooo ( bunlarda yaşlanmanın ve yeni yaşları kabul edip etmeme arasında gidip gelme tesellileri :)) şaka şaka şunun şurasında 30+2ye giriyorum canım maşallah deyin lütfen daha teselliye çok var :))))))
Valla tamam artık bırakıyım diyorum ama bugün benim günüm ya yazasım var :)
Ne biliyim içim şen benim doğumgünü bahane :) bu aralar bayağı bir dalgalı kur gibiyim ya neyse yaz geliyor ya denizim de durulur biraz.
Kendimi seviyor ve öpüyorum daha fazla şımarmadan gidiyorum :)

Sevgilerimle,

23 Mart 2010 Salı

Yine Yeni Yeniden

Sonunda gelebildim :)Bu aralar bilgisayarın bozukluğunu birazda mazeret edip bayağı bir uzak kaldım.Ayrıca işte bütün gün bilgisayar başında olup sonra gelip evle ilgilenip kızımla oyun oynayıp saat 11:00 den sonra tekrar bilgisayara oturmak biraz yorucu geldi galiba.Neyse ki atlattım sanırım insanın kafası dolu olunca da canı birşey istemiyor.
Hayatımız değişiyor biz değişiyoruz...
Ani bir kararla işten ayrılmaya karar verdim.Kısmetse Nisan ayının sonuna doğru ayrılmış olacağım.Çalışan anne olmak zor her tarafı ayrı idare etmek herşeyi programlamak evin dışındaykende eve müdahil olmak filan.İşten ayrılma sebebim en çok Ece ile ilgilenmek isteğim hem kayınvalidem de biraz rahatsız sırf bizim için dayanmaya çalışıyorlar ama bir yerden sonra zorluyor bende bakıcı olayına pek sıcak bakmadığım için böyle bir karar aldım inşallah hepimiz için hayırlı ve iyi olur.Ecoşum için çok iyi olacağı kesin zaten bu aralar iyice işe gittiğimi anlıyor sabahları ben giderken çok ağlıyor :( Ece'ye doktorumuz( doktor mevzusuna daha sonra denicem) geçen hafta gözlük verdi ve bizim için zor bir dönem başladı 1 ay kadar bu gözlüğü kullacak ve nisan 11 gibi tekrar gideceğiz o zaman ameliyat tarihi yada durumu belli olacak, tabi hergün 1 saat sağ gözünü kapatmaya devam.Artık aklı da erdiğinden çoğu zaman çıkarıp atıyor tabi bizde aynen takıyoruz.Alışma dönemi biraz zorlu geçiyor.Anlayacağınız dostlar 10 yıllık iş hayatıma kızım için bir süre belki de süresiz ara veriyorum doğru mu yapıyorum biraz daha mı dayanmalıydık bilmiyorum sadece annelik içgüdüsüyle kuzumun yanında olmak ve ona ben bakmak istiyorum.Belki diğer insanların yaşadıkları sıkıntıların yanında bizimkisi çok fazla gözükmeyebilir ama herkes yaşadığını bilir.
geçen hafta 2gün izin aldım haftasonu ile beraber 4 gün evde olunca Ece'yi izledim hemen farkediyor daha bir rahat daha bir keyifli sanki.Sağolsun kayınvalidem ve kayınpederimde çok iyi bakıyorlar haklarını ödemeyemeyiz ellerinden öpüyorum.
Her çocuğun özellikle 0-3 yaş arası kesinlikle anne babaya ihtiyacı var ve ne olursa olsun hiçbirşey onların yerini tutmuyor.Belik maddi açıdan biraz sıkışacağız ama varsın sıkışalım hayat ne gösterir ne getirir bilinmez. Kafam ve gönlüm çok karışık biraz da bu nedenle pek blogumla da ilgilenemedim bir sürü şey biriktirdim hepsini yavaş yavaş yazacağım.Artık bol bol vaktim olur :)
Yazmam yazmam yazdım mı da maaşallah destan yazarım : )))
Yazmayı ve sizleri takip etmeyi çok özlemişim şimdi bana yine müsaade biraz bloglara göz atacağım.Blog dünyası bakalım neler olmuş sana ....

12 Mart 2010 Cuma

Hayat bir ses ver !!

Arada bir nefes almak bir mola vermek lazım... Biliyorum uzun zaman oldu şu aralar hayat yeterince karışık ve yorucu, birşeyler değişiyor ben değişiyorum.
Bazen sadece nefes almak bile yetiyor birşeyler rayına otursun bende bloguma döneceğim.
Şu sıralar canım ne yazmak ne birşey yapmak istiyor.Bilgisayarımda halimden anlar gibi bir bozuldu bir bozuldu bende sanırım bunu bahane ederek biraz uzak kaldım blogumdan.
Hem çok şey yapmak istiyorum hem hiç birşey..
Biraz toparlanmam lazım hepinizi öpüyorum..

Pages