29 Ekim 2010 Cuma

Ne Mutlu Türküm Diyene !

Cumhuriyetimizin 87.yılı kutlu olsun.Atam sana çok şey borçluyuz.Yerinde rahat uyu.Her ne kadar vatanı bölmek isteyen şerefsizler çoğalmış gibi gözükse de bizler her zaman vatanımıza sahip çıkıp senin yolunda giderek çocuklarımızı da birer Türk evladı ve Atatürkçü olarak yetiştiricez.

27 Ekim 2010 Çarşamba

Çerçeve ve Fotoğraf süsleme

Bir yabancı sitede görüp çok beğendiğim uygulamayı yaptım.Ama blogun adını hiç hatırlamıyorum :((
Yapmanız gerekn öncelikle birkaç güzel resminizi ayırıp arkalarına silikon tabancasıyla kurdele yapıştırıp dileğiniz formda duvara asmak benim gibi aralara çerçevede koyabilirsiniz.

Ikea'dan aldığımız ve benim için çok sade olan çerçeveyi elimde ki taşlar,boncuklar ve düğmeler ile süsledim.
Napıyım hem kokoşluk içimde var hemde değişik fikirleri seviyorum.
Bu şekilde değişik bir antremiz oldu.







25 Ekim 2010 Pazartesi

Doğumgünün Kutlu Olsun Annecim

Canım kızım Doğumgünün kutlu olsun.Nice sağlıklı,mutlu yıllaraaaaa.Seni çok seviyorum.Burada ki çok kelimesi aslında o kadar az kalıyor ki bilemezsin hani daha önce canından öte ne gelir deseler olur mu? insanın canı en önce gelir derdim şimdi sen geliyorsun aşkım.Bugün hem mutluyum hem de gururlu senin yeni yaşınla birlikte  eeee benim anneliğimin babanın da babalığının ikinci yılını doldurmuş bulunuyoruz.Bu iki senede daha bir tecrübelendik daha bir birbirimize bağlandık.Bu Pazar kısmetse doğumgünü partini yapacağız güzel yaşını kutlayıp cici hediyeler alıcaz.Umarım güzel bir parti olur :)

Biraz senden bahsedelim bakalım fındığım bunları büyüdüğünde okuyup bol bol gülüp hatırlayalım.
Maaşallah gevezelik konusunda bana benziyorsun : ) ee genler tabi ki. Yavaş yavaş bir inatlaşma başladı Ece gel öpiyim öpmeeee gel üstünü giydiriyim diydirmeeee süt içelim kızım içmemmmm bayan olumsuzluk ekisin.
Bunun yanında çok zeki ve dikkatli bir çocuksun en olmadık şeyleri bize gösterip bizi şaşırtıyorsun bir kere gördüğünü veya duyduğunu bir daha unutmuyorsun.Hatta babaannen bu kız bilgisayar kafalı diyor :))

En çok istediğim şey de senin kitapları okumayı seven bir çocuk olmandı çok şükür elinden kitapların düşmez.Yanıma gelip hadi anne oku diyorsun.
Artık kendin yatağına yatıyorsun bende yatağının önüne oturup masallar okuyorum sana anne çüçük ayşeyi oku Tali'yi oku tubaleti oku diye kendin seçiyorsun :))
Konuşman bayağı ilerledi ne duysan söylüyosun hele geçen gün "anne şadece süt iççem fffuuu içmiycem deyip " uzun cümlelere başladın. Baba'na çok düşkünsün işten geldiğinde kapı çalınca ki sevincin "baba geldi hoşdeldin demen "önce babanı sonra beni bitiriyor:)))
Bu aralar Mickeymouse'la Donald'la yatıp kalkıyoruz çok severek seyrediyorsun tabi sonra tv kapanıyor.
Sayıları 10'a kadar sayıyor ve tanıyorsun.Bulaşık makinasının üzerinde ki sayılara gidip "anne baaak üç bak eki bak dööt" deyip  gösteriyorsun.Şimdi şimdi şekillerde oturdu 5-6 tane şekli tanıyıp gösteriyorsun.
Seninle bol bol yapboz yapıyoruz.En çok içime fenalık getiren  :) çocuk giydirme.Napalım yapıyoruz tekrar tekrar.
Bu aralar evde "Eyi ki doğdun Ece paşta üffff " diye geziyorsun bakalım evi Mickeymouse ile süslediğimizde ki tepkilerini çok merak ediyorum.
Yani kızım tam bir 2 yaş fıstığı oldun Allah'ım seni nazarlardan korusun.
Geçen gün yüzümü ellerinin arasına alıp 3-4 öpücük kondurdun işte o an içimin yağları eridi :))))

Büyüyorsun annecim güzel akıllı bir kız oluyorsun seninle olmak seni büyütmek eğitmek bazen yorucu ve karmaşık olsa da inanılmaz keyifli.
İnşallah sağlıklı başarılı ve huzurlu bir hayatın olur bitanem.Başarılarınla gurur duyarız.

Seni sonsuzluk kadar seviyorum :))
Annen



22 Ekim 2010 Cuma

Uyuyan Güzel

Geçen Pazar çok sevdiğim arkadaşım Huriye'nin oğlu Arda bey sayesinde Ece'de tiyatro ile tanışmış oldu.Ben henüz biraz erken  2,5 yaşında gibi götürmeyi düşünürken Arda'nın kreşten öğretmeni Prof.Dr.Türkan Saylan Kültür Merkezi'nde yer ayırtmış eee bizde davet edilince dur bakalım dedim Ecoş ne yapıcak :)
Kesin dedim kalabalık çocuk sesleri ve belli bir saat kalkmadan oyun seyretmek filan yoook kesin Ece ağlar yada bir arıza çıkarır...
Amaaa benim kuzum büyümüşde benim haberim olmamış : D Evde gitmeden önce anlattım dedim kızım şimdi biz bir oyuna gidicez abiler ablalar bize Uyuyan Güzelin hikayesini oynayacaklar çocuklar olucak sen şimdi sütünü iç giyinelim Arda'ya gidelim hep beraber tiyaroya gidicez diye.Başladı evde elinde oyuncak telefonu Ardayı arıyor"Agggaa biz size delicezz sütünü iç tiyatoya didicezzz" diye :))
Neyse hep birlikte bir minibüs gittik zaten E-5'de olduğundan bize de yakın harika bir merkez yapmışlar tertemiz kaliteli kültür kokan biryerdi.Dr.Türkan hocam'a da tekrar Allah'tan rahmetler dilerim nur içinde yatsın.
Ece hn.ı kucağıma aldım ve müzikli birlikte ışıklar kararıp oyun başladı ben şimdi ağlar derken benim oynak kalktı ayağa kendince oynuyor herkes alkış filan yapınca bayağı havaya girdi bir gülmeler filan :)
Oyunda bir ara kuş kılığında bir oyuncu geldi oyununu oynadı ve sahneden çıktı tam sessizlik veee bizim Ece birden Kuuuşşşş diye bağırmaz mı ? biz Huriye'yle çok şaşırdık çocuklar gülüyor Ece gülüyor.
Bir ara dekor ağaçlara taktı dekor değiştikçe Ağaaççç diye bağırıyor oyunculara tepki veriyor müziklerde el çırpıyor.Oyun 1 saat sürdü benim tatlı kızım güzelce oyun seyredip tepki verdi inanılmaz mutlu oldum.
Bazen aklına geldikçe hala anne tiyatoya didelim deyip duruyor en kısa zamanda tekrar gitmemiz lazım.
Yani birkez daha öğreniyorum ki bu çocukların ne zaman ne yapacağı belli olmuyor.Biz anneler onlardan daha endişeliyiz. Her türlü ortama bizim tahminimizden çok daha çabuk uyum sağlıyorlar.
Çıkışta da çok güzel bir hediye aldık Belediye başkanımız Sn.Mustafa Zengin çocuklara bir jest yapıp elma şekeri yaptırmış.Ece'ye kırmızılı düştü Arda'da mavi kurdeleli almış pek bir mutlu oldular.






15 Ekim 2010 Cuma

Hamaratlığım tuttu yine :))

Ece'min birtanemizin doğumgününe az kaldı kısmetse haftaya Pazar yapıcam.Meleğimiz büyüdü ve kocaaaaman oluyor bir dillendi maaşallah bir laflar bir hareketler.Tabi hazırlıklar kafada tilkiler dönmeye başladı.Ne gibi atraksiyonlar yapsam parti konsepti ne olsa menüde neler olsun aman çok çeşit olsun herşey düzgün olsun offf offf çok takık bir insanım Koç burcunun bana göre hem iyi hem ennnn kötü özelliği Mükemmelliyetçi olması elimde değil napıyım ! annemler aman kızım yorma kendini bak belin filan dese de ben son gaz planlara devam :))

Ece bu aralar Digiturk'te Playhouse Disney'i seyrediyor biraz özellkle Mickeymouse Kulüp evine bayılıyor.
Program başlayınca bir sevinç çığlıkları "anneee mini şareee başşadııı" diye görmeniz lazım tabi biterken ki yaptığı dansını da unutmamak lazım. Bende düşündüm ki bu sene ki konseptimiz ( bu konsept lafı da yeni çıktı ya  neyse :)  ) Disney karakterli olsun.Pastasını Mickey,Donald,Minnie ve Pluto lu yaptırmayı düşünüyorum. Renkli siyah kartonlardan da Mickey kulaklı şapkalar hazırlıycam çocuklar için.
Benim de küçükken en sevdiğim çizgifilm Disneydi bazen çok tuhaf oluyorum... işte benim küçük kızım diyorum her ne kadar babasının kopyası olsa da :)))))

Değişik fikirleriniz olursa seve seve kabulümdür.Yorumlarınızı beklerim.

Bu arada ne zamandır bir peçetelik arıyorum ay bana mı denk gelmedi ben mi göremedim bilmiyorum !!
Amaaan dedim ben en iyisi kendim yapıyım geçen gün bir Züccaciyeye uğradım bir nihale dikkatimi çekti dur dedim bundan güzel bir peçetelik olur :)))

Önce nihaleyi ters çevirip altını mor bir tülü 4 e katlayıp silikonladım sonra yanlarından yeşil kurdele ile geçtim.2 tane de pembe çiçek kondurdum.En son da peçete ağırlığı olarak bir yüzük kutum vardı kutusu kırılınca kağağını atmayıp kullanırım diye saklamıştım onu da mor ince bir kurdele ile yanına silikonladım.



Eh böyle bir şey çıktı sonuçta ortaya :)

8 Ekim 2010 Cuma

Mutfak Sırları'ndan güzel bir hediye geldi :)

Değişik yemekler yapmayı ve yemeyi :) sevdiğimden bazı yemek bloglarını takip etmeye çalışıyorum bunların içinde en çok severek takip ettiğim sitelerden bir tanesi de Mutfaksırları ,hem malzemelerin genelde evimizde olan malzemelerden yada kolay ulaşılabilir olması açısından hem de damak zevkim açısından bana çok uyan bir site.
Geçen gün Kastamonu Yöresel Lezzetler Kampanyası için bir yorum bıraktım ve hiç aklımda olmamasına rağmen 3.hafta talihlisi ben oldum :)))) çoook sevindim çünkü hediyeler 1 kg. Siyez bulguru ve bir paket Çekme helvaydı. Ece'ye böyle güzel ve doğal ürünlerden yemek yapmak benim için büyük mutluluk.

Bu arada iletişim bilgilerimi gönderdikten 1-2 sonra kargo elime ulaştı Nihal hn.a buradan çook teşekkür ederim. Ayrıca Dondurmalı İrmik helvası tarifini de yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum mükemmmmellll :))

Pages