20 Aralık 2011 Salı

İstenmeyen ara :(

Yahu tam şu blogumla düzenli ilgileneceğim diyorum illaki bir problem çıkıyor.Yaklaşık 15 gündür laptopum serviste resmen dünyadan koptum ya da gerçek dünyaya döndüm diyelim :))) Sonat'ın beynini yemek suretiyle olaya biraz hız verdim ama henüz bir sonuc alamadım.Bugün Ece'nin randevusu var şuan eşimin ofisindeyiz  oradan yazzıyorum.4.kez KBB ye götüreceğiz, bir iki doktorla yetinemedik gerçi hemen hepsi hem geniz eti hem bademcik diyor bakalım bugün dananın kuyruğu kopacak.Niyetimiz artık biran önce operasyonu geçirip rahatlaması.İnşaallah doktor içimiz siner de hemen kurtulur kuzum artık.
Sanırım biraz daha ayrı kalacağız sonra yine süper haberlerle devam.
Şimdilik bazı ufak tefek şeylerin dışında bir sorunumuz yok hayat aynı hızda delip geçiyor.10 günlük bir ses değişikliği gripten sonra şimdi taş gibiyim :)))))
Aslında anlatacağım çok şey birikiyor ama sanki ben zamanında anlatmayınca anlamsız gibi geliyor :) ah şu aklımdakileri daha sistemli hayata geçirsem tam süper olacak.
Neyse canlar bende haberler böyle heppinizin günleri güzel geçsin.

Sizi yazdan kalma bir resimle uğurluyorum.. Ay unuttum yazmayı saçlarımı boyadım ilk defa evde kendim denedim ve sanırım oldu rengi tam istediğim renk olmadı ama en azından düzgün boyadım. Yeni resimlerimi sonra ekliycem..

12 Kasım 2011 Cumartesi

Elveda öğlen uykusu :((

Bir aydır zaten ite kaka bazen biraz kızarak bazen öperek severek uyuttuğum güzel meleğim 2-3 gündür kesinlikle öğlen uykusu uyumuyor :((((( her zaman uykunun öneminden bahseden ve Ece ne güzel hala uyuyor allahtan diye sevinen ben sonunda beklenen gün geldi sanırım !!!! benim için biraz erken oldu bana kalsa 4 yasina kadar uyuturum hatta daha fazla..
Uyku gibisi var mı? çocuk için en güzel dinlenme ve büyüme zamanı, tabi ki anne içinde 1-2 saat salt yalnız kalmak,işe güce bakmak için iyi oluyor(du).
Tesellimiz sabah 7-8 civarı kalkan Ece gün içinde de hep hareket halinde olduğundan akşamları bari erken yatar diyoruz hoş kuzum en geç 22:30 da yatıyor zaten.
Birde şu var akşama kadar yorulan Ece akşam 19:00-20:00 gibi artık huysuzluğun,ağlamanın ve isteklerin sonu gelmiyor bu akşam biraz bağrındım sabah 07:10 geçe Sonat'ı işe gönderdik ve güne başladık tabi önce bir çizgifilm seyrettik ( kimse kızmasın sabahın köründe hergün de oyun oynanmaz yani :) ) sonra malum oyun :)) saat 10:00 gibi çıktık önce Maltepe'ye inip Simit Sarayında güzel bir kahvaltı yaptık.Oradan fotoğrafçıya ve nalbura uğradık oradan kayınvalidemlere geçtik.Saat 14:30 gibi eve döndük.Ben yine de biraz sordum "kızım hadi uyuyalım " diye "yok anne uykum yok ben akşama uyurum" sözleri eşliğinde başladık oyuna yine,biraz resim yaptık biraz dans ettik tabi kuzunun uykusu geldi aslında!!
Neyse akşam yemeği yedik,kendi kendine oynadı,kitap okuduk saat oldu 21:30 inatla uyumuyor.Sonat geldi biraz boğuştular artık gözleri kızardı ama onun uykusu olur mu canım????????

Tabi el insaf bana gelmeye başlıyorlar yavaş yavaş,bende yorgunum tabi geçtik Ecoşun odaya orada da biraz takıldık kule yaptık,bina yaptık saat oldu 22:30 tam  yatağına yatırdım demez mi "anne çivili oyuncağımla oynamayı unuttuk" ben hayır deyince de başladı ağlamaya benim de şalterlerim attı başladım bağırmaya "her akşam aynı bin tane merasimle uyuyorsun bir gece de kendin yatağında yatta uyu" v.s şeklinde bağırmaya bu arada çivili oyuncağı oynarız demiştim tabi o kadar çok şey yapıyoruz ki unuttum aslında hata benim sayılır.Çünkü Ece'ye her zaman verdiği sözde durmasını,söylediği şeyi yapması gerektiğini söylüyoruz !!!! o da haklı olarak babasına "ama baba annem çivili oyuncakla oynarız demişti söz vermişti "deyip durdu bende dayanamayıp yanına gittim ve babasıyla anlatmaya çalıştık.Bir ara yanına yattım allahım nasıl içli ağlıyor"annecim lütfen bana kızma ben çok üzülüyorum" diye "ee kızım dedim bak bütün gün oynadık,gezdik neler yaptık hiç bağırdım mı?"durdu ve "haklısın anne bağırmadın" dedi hey allahım anlıyor ve hak veriyor yaaa daha 3 yasinda benim kuzum analık duygularım tavan yaptı çoğu anne gibi kendime kızdım : ( çocuğu önce alıştır sonra da isteyince kız diye : (( o ağlıyor ben ağlıyorum "annecim bende sana kızmak istemiyorum ama  sen dinlemediğinde biraz kızıyorum hem anneler çocukalr bazen bağrışır ama sonunda konuşup barışır" diye bayağı bir anlattım hem öptüm sevdim hem anlattım bir kitap daha okuduk ve güzelce uyudu. Bazen izin konusunda esnek davranıyoruz netice de o da herşeyi yaşayarak öğrenecek ama bu aralar cidden her akşam aynı sahne binbir istek bende gerçekten bazen çok yoruluyorum ve sinirleniyorum ama hiç mi hiç kıyamıyorum annelik de böyle birşey sanırım hem kız hem kıyama.....

Biraz iç dökeyim istedim hem de Ece cadısı bak annene babana neler ediyorsun bir gör bakalım : )
Kınalı kuzum annesinin meleği en güzel rüyaları gör olur mu?

10 Kasım 2011 Perşembe

10 Kasım

Bugün büyük önderimiz Atamızı kaybedeşimizin 73.yılı ne büyük bir kayıp.Ah be Ata'm bir mucize olsa da çıkıp gelsen güneşimiz olsan keşke..Her ne kadar Ece anlamasa da 09:05 de saygı duruşunda durduk.Mavi gözlü dev diye boşuna dememişler bir daha da böyle bir dev gelmez dünyaya...
İçim acıdı yine keşke seninle tanışma bir iki kelime etme fırsatım olsaydı Ata'm çok ama çok isterdim.
Bizler elimizden geldiğince yolundan yürüyoruz umarım evlatlarımızı da senin izinden yürütebiliriz...

Atatürk gençliği olarak önünde saygıyla eğiliyorum.
Ne mutlu Türküm Diyene..

9 Kasım 2011 Çarşamba

Bir bayram daha geçti..

Bu bayramımıza huzurla atlattık çok şükür.Bütün bayram ev aradık genelde çoğu emlakçı kapalı olduğundan elimiz boş döndük,cumartesi tekrar aramaya devam..

İlk gün kayınvalidemler ve anneannemlere gittik herkesi görüp bayramlaştık.İkinci günü sabah Anadolu Fenerinde çok şık bir yere gittik adı" Taşlıhan Restaurant" harika bir yer mekan kır evi havasında masalar geniş,ortada büyük bir akvaryum çok güzeldi.Manzarası tek kelimeyle muhteşem,kahvaltısı taze ve lezizdi.Ece'de Tahsincan'la birlikte bazen parkta oynadı bazen de kedi kovaladı.Bizde Handan'la bol bol sohbet ettik Sonat atv'ye bindi ve yolda kaldı : ) yerin sahibi Fatih Sonat'la Mustafa'nın çocukluk arkadaşı ayrıca şöyle bir durum daha var.Öyle bir geçer zaman ki dizisinde ki Cemilelerin evi de arkadaşının,bayram dolasıyla çekime denk gelemedik.Her zaman deli gibi fotoğraf çekerim bu sefer 1-2 tane çektim o kadar..
Evi yakından görmek güzeldi ama oyuncular olmayınca alalede bir ev gibi geldi..
Yeri netten incelemenizi ve mutlaka bir gün gitmenizi tavsiye ederim.

Genelde evde geçen bir bayram oldu.Ece'de babasıyla doyasıya zaman geçirdi hatta bu gece bile yarın işe gitme diye ağlıyordu.Sanırım artık öğlen uykularını bırakacak birkaç gündür öğlen uyumuyor bizde akşam 20:30 gibi yatırıyoruz.Bu akşam 4 tane kitap okuduk sonunda uyudu kuzum.Sarılıp sarılıp öptük birbirimizi yanında oturdum konuşa konuşa yattı.
Ece'de bayağı bir değişklikler var artık söylediğimiz şeyler için ona da mantıklı geliyorsa veya yanıldığını anladıysa"haklısın anne" diyor :) giyinip soyunmalar yine kaçarak tabi.
Espriden anlayıp bize komiklikler yapıyor : ) bir de kızması var tabi "anne bak şimdi kızıcam artık" tahmin ettiğiniz gibi sözler ben :) birde devamlı birşeyler istiyor çoğuna bakarız kızım diyoruz yada paramız olduğunda alırız allahtan tutturmuyor.En büyük derdimiz unutmak daha doğrusu es kaza bir oyuncağı veya bir eşyamızı biryerde unutursak yandık gözleri yaşla ağlıyor.Ece normalde de eşyalarına bağlı bir çocuk ama bu ara gerçekten yoruyor bu konuda inşallah geçici bir dönemdir.
Kış geldi sıkılmalarımız başladı evde daha çok oyun ve aktivite yapmamız lazım bende hiç havamda değilim biraz daha ilgilenmem gerekiyor Ecoşla ev derdinden bütün aklım orada. Şöyle değişik birşeyler bulmam lazım..
Neyse Ece uyuyorken bende nette biraz gezindim şimdi kitabımın başına geçiyim bana müsaade..

5 Kasım 2011 Cumartesi

İyi Bayramlar

Van depreminde hayatını kaybedenlere allahtan rahmet diliyorum.Kalanlara da allah sabırlar versin.Bu bayram bizlere nasıl geçecek bilmiyorum ama onlara eminim çok zor geçecek.Allah hepsinin yanında olsun.
Bende evden elimden geldiğince ayarlayabildiğim kadarıyla kıyafet,mont ve bebek bezi ayarladım Ece'den kalmıştı saklıyordum kimin bebeğine kısmet olacak kim bilir !! inşallah doğru ellere ihtiyacı olan insanlara ulaşırda bir faydası olur.

Bu bayram ilk defa kız kardeşimi ve yeğenlerimi göremeden geçecek ama şimdi düşünüyorum da varsın iyi olsunlar canları sağolsun telefon da seslerini duyayım yeter..
Aslında uzağımız da deyip üzülüyorum ama bir telefon kadar yakın diye de şükrediyorum.

Herkese mutlu,sağlıklı ve huzurlu bir  kurban bayramı dilerim.
Sevgiler,

4 Kasım 2011 Cuma

Okuyorum da okuyorum !

Küçüklüğümden bei kitap okumayı çok severim fırsat bulduğum zamanlarda da bol bol okurum.Bu aralar hastalıklardı,ev aramaydı derken akşamları en iyi gelen şey biraz okumak oldu.Kafam çok ağır kitapları kaldırmıyor daha çok psikolojik gerilim,macera tarzı kitaplar seçiyorum.Hikayelere dalıp gitmek sonu takip etmek çok rahatlatıcı..
Ece ile ilgili kitaplara biraz ara verdim çok bilgi kafa karıştırıyor biraz durup sindirmek lazım : )
Okuduğum kitapları aşağıda listeliyorum.
Millenium serisini şiddetle tavsiye ederim ilk kitabı "Ejderha dövmeli kız"ı çalışırken okumuştum annemin ısrarıyla ikinciye başladım ve elimden bırakamadım hemen sonuncuyu bitirdim.Muhteşemdi.
Daha sonra Siyah Kan'ı ve Açlık Oyunlarını okudum şimdi de ikincisi olan Alaycı Kuş'u okuyorum yeni sayılır.Kurgusu yaşananlar,açlık,insanların yaşam savaşı öyle anlatılmış ki !! merakla okuyorum.

Pegasus Yayınları-Stieg Larsson-Ejderha Dövmeli Kız
      "           "            "        "       -Ateşle Oynayan Kız
      "           "            "        "       -Arı kovanına çomak sokan kız
Doğan Kitapçılık-Jean Christophe Grange-Siyah Kan
Pegasus Yayınları-Suzanne Collins-Açlık Oyunları
      "           "              "           "     - Alaycı Kuş

Şimdilik benden bu kadar..
İyi okumalar.
    

3 Kasım 2011 Perşembe

Nice 10 senelere aşkım..

Esmerim öncelikle maaşallah diyeyim de : ) vay be 10 yıl bitti hee sanki daha dun gibi 21 yasinda mutlu bir kız 25 yasinda mutlu bir erkek o gün dünya bizim etrafımızda döndü, o kadar mutlu ve güzel bir gelindim ki şimdi düşündükçe iyi ki hiçbir şeyi kafama takmayıp en özel günümüzü en içten duygularımla yaşamışım ve çok eğlenmişim diyorum. Ne zaman nikahımızı yemeğimizi ansam yüzümde güller açar : ) seni hala ilk gün ki kadar çok seviyorum hayatım senin de beni sevdiğini çok iyi biliyorum.Ne günler geldi geçti acı tatlı kimbilir daha neler göreceğiz ! inşaallah hayat bize kızımızla güzel bir yol açar.
Birlikte büyüdük,birbirimizi büyüttük,güldük,ağladık,çok gezdik eğlendik,kavga ettik ama hep saydık ve sevdik sanırım işin özü de bu ...

Canım kocam sırtımı yasladığım çınarımsın hayat boyu yanyana olmak ve birlikte yaşlanmak dileğiyle.
Sonat'ım seni seviyorum..




30 Ekim 2011 Pazar

Atam izindeyiz!

Bugün ancak yazabiliyorum hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.Bayramları iptal eden zihniyeti de kınıyorum.Resmi bayramları iptal edebilirler ama bizim gönlümüzde ki bayramlar coşkuyla kutlanıyor merak etme Atam..

29 Ekim 2011 Cumartesi

Kızım'a

Meleğim,kara kızım 3 yaşına girdin kocaaa 3 ilk söylediğin sayı mesela : ) büyüdün daha bir akıllandın daha bir hareketlendin evde bütün gün yorulmadan koşup zıplayıp duruyorsun hayatımız "Oyun" her şekilde oyun oynuyoruz yemek yerken,banyo yaparken,yolda yürürken hatta uyuyacağın zaman bile : ) İlk defa saçlarını kestirdik bebekliğinden beri kıyamadık ama baktık ki artık her banyodan sonra ben elimde tarak sen önde ben arkada yok dedim artık kestirelim tabi babanı zor ikna ettim.Melek babaannenlerin orada Dilek abla kesti bayılıyor sana :) sende her seferinde bıcırı bıcır konuştukça öpüp sevmeye çalışıyor tabi sen öptürürmüsün hayıııııırrr kimselere öptürmezsin kendini sen istemezsen kimseyi yaklaştırmıyorsun yanına bu da babanla bizim hoşumuza gidiyor inşallah ileri de yanına yakınına alacağın insanları iyi seçersin.
Her geçen gün konuşman ilerledi hatta hep birkaç ay ileriden gittin bu çeneyle kime çektin acaba : ) birde en sevdiğin oyuncaklar puzzle'lar 30-35 li parçaya kadar yapıyorsun en çok sevdiğin Caillou'lu 4'lü yapbozun ve Peppe'li olanlar.Puzzle konusunda tam benim kızımsın ama bir yandan da bu aralar elinden arabalar düşmüyor bir sürü araba var evde en büyük favorimiz Şimşek Mcquinn ve Mater.Bu da demek ki annecim tam da babanın kızısın : ) Sen bizim bitane aşkımızsın.

Tabi inatlaşmalar da cevaplarda itirazlar da oldukça arttı,bizde babanla bazen tırlatma duruma gelsekte ne yapalım karakterinde ki değişiklikleri ilgiyle ve kocaman bir sevgiyle izliyoruz.Bu aralar durup durup "anne sana bir şey sorucam" aslında söyleyeceğim demek istiyorsun :) efendim kızım deyince "annecim seni çok seviyorum" deyiveriyorsun :) o an ki mutluluğumu ve seni ısırma isteğimiz anlatamam.
aynı şekilde babana da bu şekilde söylüyorsun çünkü güzel kızım her zaman sana seni ne kadar çok sevdiğimizi söylüyoruz taa bebekliğinden beri özellikle...

Ah birde çizgifilmler var tabi bu nolur anne nolur anne bir tane seyrediyim sonra uyuyacağım sonra yiyeceğimlerin hiç arkası gelmiyor.Susam sokağı vazgeçilmez öğlen uykusu CD'miz seyrede seyrede uyuyorsun.Akşamları da kitap okuyarak ve yatağında bazen bizim yatağımızda 3 müz sarmaşdolaş uyuyoruz ve en güzel uykular başlıyor kuzum.Geçen akşam birden ortamızda yatarken "anne baba siz benim canlarımsınız" deyiverdin :) hadi gel de uyu ah be annem sen bu lafları ne arada öğrendin bazen gerçekten çok şaşırtıyorsun.Ayrıca ingilizceye de başladık şarkılar,oyunlar süper o konuya ayrıca dönücem sonra.

Salı akşamı doğumgünündü seninle güzel bir gün geçirdik hafta içi ve taşınma durumları sebebiyle şimdilik erteledik,aklımızda sana şöyle arabalar pastalı güzel bir parti var ..
Akşam baban geldiğinde bir baktım ki elinde küçük bir pasta var sana göstermeden dolaba kaldırdık tesadüf Serhat amcan uğradı yemekten sonra siz salonda otururken birden elimde pastayla gelince ki surat ifaden inanılmaz tatlıydı o kadar şaşırıp sevindin ki hepimiz çok güldük.
Mumları üfledin ve yeni bir yaşa merhaba dedin umarım nice mutlu sağlıklı yaşların olur bitanem.
Canözüm,nefesim seni çok seviyorum daha çoook yolumuz var yanyana..

Oyun grubumuzdan Berrasu ve Ülkü teyzen Berrasukuzusu blogundan sana doğumgünü mesajı göndermiş harika bir yazı çok teşekkürler sizleri çok seviyoruz hep birlikte olmayı diliyorum çok uzun yıllar sizler kocaman birer insan olduğunuzda bizde bu blogları okuyup bu anıları hatırlayıp güzel bir gülümsemeyle analım.

İşte böyle ilginç bir annen var kızım yazmam yazmam bir başlarım tut tuta bilirsen :)
Kara gözlerin hep gülsün aşkım.
Ece'm.

15 Ekim 2011 Cumartesi

Hadi güzel ev çık karşımıza !!

Allah'ım helak oldum internette ev ararken :( tamam biliyorum kararsız bir insanım ama hadi ama ya vallahi ağlıycam artık oturucam zırıl zırıl bağıra bağıra ağlıycam :( bir türlü istedigimiz gibi bir kiralık daire bulamadık.
Biraz sonra 2 tane ev beğendik yeri Sahrayıceditte inşallah bu sefer beğenir ve tutarız artık hayırlısıyla....

İnternete hemen her girdiğimde direk emlak sitelerindeyim ne hotmaile ne facebooka bakamaz oldum şöyle rahat kafayla.Neyse emek olmadan yemek yok :) arıycaz bulucaz innnnnnşşşşşallahhhh.

Şimdilik yine gidiyorum gelince tuttuk diye bir yazı yamayı diliyorum allahım !!

25 Eylül 2011 Pazar

Akşamdan sabaha puzzle

Dün Ece hn.ın yoğun ısrarları üzerine artık kapı komşumuz olan Maltepe-Carrefoura gittik.Ece hiç oyuncakçıya girmeden durur mu? onlar babasıyla bakarken bende kendime puzzle baktım.Daha yeni 1500 lük bitirdim diye gittim 500 lük bol kelebekli :) "Mariposa butterfly" diye puzzle aldım.Akşam oturdum biraz yaptım yaklaşık yarısı kadar sabah da yarısını yaptım bir baktım bitti :)))) yaa ben bunu oyalanayım diye almıştım hesapta bir daha 500 lük almam şimdi tutkalladım kurumasını bekliyorum.Hey allahım üzüntüden sıkıntıdan nelere sardım allah sonumu hayır etsin ..

Şimdi yeni puzzle bakıyorum yakında sergi açacak kadar evde puzzle olacak galiba..

9 Eylül 2011 Cuma

İlk Dekupaj çalışmam

Hobi işlerine iyice sardım bu ara : ) aklımda birsürü fikir neyi boyasam neye ne yapsam ?  diye gezip duruyorum..
İlk defa dekupaj bir çalışma yaptım.Bir büyük cam kase ve bir de yayvan cam kase'ye kelebek figürlü peçete dekupajı uyguladım.Önce biraz dergilerimi karıştırdım zaten az çok biliyordum internette sağolsun güzel yardımcı oldu : ) ve ortaya sanırım güzel birşey çıktı.Ekim'de Ece'nin doğumgünü için kullanmayı düşünüyorum.Tabi ki kusurları var ama ilk defaya göre ben beğendim :))) ee ne de olsa 3 gundür uğraşıyorum.
El emeği göz nuru : ))
Biraz yapımı anlatayım; ilk önce zemin için yatak odasından kalan beyaz boyayı kullandım biraz ilginç oldu : )
2 gunde 2 kat olmak üzere boyadım ve iyice kuruttum.Akşam peçetelerden kelebek figürlerini kesip hazırladım.Burada unutulmaması gereken nokta peçetenin 3 katını sıyırıp figürü zar şeklinde bırakmak tabi yırtmadan.Daha sonra dekopaj tutkalını yapıştıracağımız yere sürerek kelebeği yapıştırıp üzerine tekrar dekupaj tutkalı sürdüm.O da iyice kuruyunca açık dore rengi yaldız ile kenarlarını geçtim.En son hepsi kuruyunca heryerine yat verniği sürdüm ve kurumaya bıraktım.Bana göre gayet güzel oldu : )

Bu arada 3 tane de nar boyadım,bu sene Osmanlı kaftanları ve modelleri çok revaçta.Geçen gün Carrefour Maltepe'de ki Cemile'yi gezdim olağanüstü güzellikte kaftanlar,narlar ve hilaller vardı.Muhteşem renkler de ve güzellikte.Hepsini almak istedim : ) yada sahip olmak : )Narlarımı annemlerdeyken Büyükçekmece gece pazarından aldım boyanmamış olarak 3'üne toplam 10 TL verdim.
Aslında dayım ve yengem tam da bu işi yapıyorlardı aksilikler ve kısmet diycem bana almak kısmet olmadı.
Bende en iyisi kendim yapayım dedim : )

Narları genelde hepsini aynı renk yapıyorlar ama ben Cemile'de ve dayımlarda gördüğüm gibi renkli yapmak istedim.Opak turuncu diye bir renk aldım vitray boyası :) rengine vuruldum ve denedim çok güzel tuttu boya.
En büyüğünü açık dore yaldıza boyadım ortancayı opak turuncuya şimdilik elimde fazla boya yoktu bende ne yapsam derken iki boyayı karıştırıp güzel metalik bir pembe yaptım : ) çıkan renk çok hoş oldu.
Küçüğünü de bu renge boyadım.

Anasına bak kızını al diye boşuna dememişler ben boya yaparım da bizim bıcırık Ece durur mu ? tutturdu bende yapıcam diye :) verdim eline IKEA nın ahşap çerçevelerinden suluboyasıyla o da onu boyadı.

Şimdi aklımı kahverengi fiskosa taktım ne egzantrikler yapabilirim onu düşünüyorum.Fikir verirseniz sevinirim.

Gününüz aydın olsun :)










7 Eylül 2011 Çarşamba

Puzzle da yaparım kariyerde : ))))))

Sinem'in gidişiyle beraber hindi gibi düşünüp üzüleceğime kendimi birşeylerle oyalamalıyım dedim.Annem sağolsun Seday'la beraber10.ncu puzzleını bitirdi bana da ısrar edince hadi alıyım dedim bari kafam dağılır uğraşır dururum.
Gittim canııım puzzlerın içinden en karışık olanını seçtim kendime : ) manzaralı puzzlelardan hiç hoşlanmadığım için genelde seçerken ilginç veya farklı olmasına dikkat ederim.

Emily Balivet'in Mezzo Goddess eserini aldım eline sağlık Emily'cim o ne resim öyle önce pek gözüm alışmadı ama baktıkça ve inceledikçe çok beğendim çok özel bir resim bir kadının tüm yaşanmışlıkları vardı sanki o renklerin karışıklığında ağzından notaların çıkıyor olması şarkı söylüyor olması da ayrı bir hoşuma gitti.
Gerçi herkesin yorumu ve görecesi farklı olacaktır ama bana hissettirdikleri bunlar kısaca..

Gelelim yapımına önce biraz renklerine göre ayırdım, bir başladım yaklaşık 9-10 günde bitti dur bir parça daha bulayım bir parça daha var derken 1500 parçalık puzzle baktım bitti.Hee bu arada Handan'cım senin bulduğun birkaç parça için de teşekkür ederim :  ))

Hedefim bir 1500 daha ve sonra 500 lük bir Ece hn.fotoğrafı :))

Sinem'e

Kardeşimi,eşini ve yeğenlerimizi bayramın 1.nci günü Kastamonu'na uğurladık.Artık temelli orada yaşayacaklar..İçimde kocaman bir boşluk var.Bu kadar yıldır ilk defa uzun yollar girdi aramıza...Maltepe-Gürpınar arası hayatımızı idame ettiriyorduk Sinem'le. Hiçbirimiz hala alışamadık.Kardeşimin kalbini de acıtmadan çok dramatize etmeden anlatıyorum duygularımı çünkü çatlıycam artık  : (((((((

Avazım çıktığı kadar bağırmak ve ağlamak istiyorum hoş bu aralar çok da ağlıyorum nedense kardeşime hep moral verdik ama insana gidince çok koyuyormuş be.Yeğenlerimi şimdiden özledim çok sık görüşünce ki ben Maltepe'deyim annemlerde durum daha fena : ( onlara daha zor oldu.

Tabi ki kardeşimin ve ailesinin hayatı,sağlığı,onların mutluluğu,çocuklarının geleceği herşeyden daha önemli nelere alışılmıyor değil mi? allah korusun insan ölümlere alışıyor biliyorum ama kendimi rahatlatamıyorum.
Şuan yazarken bile ağlıyorum.Sinem kızım bari sen okurken ağlama tamam mı?

Ece ve Yaren hergun Çağla-Arda diyorlar Yaren henuz 2 yasinda Ece'ye biraz anlatmaya çalışıyorum artık Sinem teyzenler yeni büyük bir eve taşındı ama birazcık uzak..... öyle çok gidip gelemeyeceğiz kalamayacağız diye tabi henuz farkında değil.Ama ona anlatırken bile içim acıyor.
Çok alışmıştım sana yeşil gözlüm benim en canımın sıkkın olduğu anlarda atlar gelir 2-3 gun kalırdım çocuklar evi hallederdi ama bizim eğlencemiz kahkalarımız bağırmalırımız bize yeterdi.Hep söylerdiniz birgün toplayıp tası taragı yerleşicez köye diye..ne biliyim kuzum bu kadar acı vereceğini..yine de sanmayın isyan ediyorum hergun şükrediyorum bu İstanbul'un keşmekeşinden sıyrılıp en doğal yiyeceklerle maddi manevi kazançta olarak sürdürecek kardeşim hayatını..

Olsun artık Kastamonu'nda yapıcaz o güzellikleri bir gelicem sana 10-15 gun full birlikteyiz : ) bol bol gezicez mükemmel güzelliklere götürüceksin bizi dimi canım :)) hem sana da çok iyi gelicek oraların havaları eminim.

Benim için ne kadar değerliymişsin sanki bir parçam eksik gibi :(( amannn valla ne yazacağımı ne diyeceğimi bile toparlayamıyorum  aklımda birçok şey var yazıp seni de uzmek istemiyorum.Şimdi anılar hatıralar bir girdim mi çıkamam ama söz biraz kafayı toparlayıp ikimizin anılarından oluşan tam komedi bir yazı yazıcam yakında..bak iplikler pazara çıkıyr haberin olsun küçükken yaptığımız gençkızken yaptığımız herşeyi dökücem ortaya hazır ol : ))) acayip güzel bir yazı olacak şimdiden biliyorum : )

Kardeşim,kanım,canım inşallah orada hayatının en güzel günlerini yıllarını yaşarsın sizin için en hayırlısı en iyisi neyse o bulsun sizi.Allaha emanet olun inşallah.

31 Ağustos 2011 Çarşamba

İyi Bayramlar

Mutlu,huzurlu ,sağlılı ve bol neşeli bir bayram dilerim..
Herkese iyi bayramlar : )

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Teşekkürler :)

Şımardım valla :) yatakodasını boyamam ile ilgili öyle güzel tebrikler aldım öyle güzel sözler duydum ki ! göğsüm kabardı : ) mutlu oldum hepinize teşekkür ederim.Bende gözüm alıştıkça daha çok beğendim, içim açıldı günden güne artık sabahları daha iyi uyanıyorum hemen odamı toparlıyorum zaten ilk işim güneşliklerimi açmak olur sonra hayata başlarım.İnsanın uyuduğu ortamın çok önemli olduğunu biliyorum ama yaşarken daha iyi hissediyorsun.Hiç ertelemeyin mobilyanıza göre oluruna bakıp eğer yaparım olur diyorsanız hemen başlayın hem eviniz de hem ruhunuz da çok güzel değişiklikler olacak bana inanın.

Birsürü arkadaşım annem,kardeşlerim sırada :))) herkes "hadi Çiğdem şimdi de benimkine başlayalım" diyor.
Keşke arkadaşlar acayip güzel olurdu ben seve seve yaparım.Itır'cım sen uzak kalıyorsun be canım taa İzmir ama söz İzmir'de ki arkadaşımıza geldiğimiz de mutlaka sana uğramaya çalışıcam.Ece'yle Melis'i tanıştırmak oyunlarını izlemek çok keyifli olur.Bizde hemen boya işine :)))

Taşındığımızda evin oturma odasını yarı hobi odasına dönüştürmek gibi bir niyetim var ona göre düzenlemek istiyorum raflar ve kutularla herşey bir köşede elimin altında olsun.


Dekorasyonu ve hobi işlerini seviyorum ve takip etmeye çalışıyorum,merak ediyorum biraz da beceriyorum diyeyim Ece'yi biraz daha büyütünce ve kreş olayımız başladığında bende mutlaka bir kursa gitmek istiyorum.
Ya takı tasarımı yada seramik diye düşünüyorum.Bakalım kısmet aklımda ki şimdilik bu hayat ne getirir bilmiyorum inşaallah istediğim gibi gider..

Beni cesaretlendirdiğiniz ve güzel sözleriniz için çook merci :)) hepinizi öpüyorum.

18 Ağustos 2011 Perşembe

Yatak odası takımımı beyaza boyadım :))

Nihayet uzun bir düşünme ve bekleme sonucunda aileden gelen "hadi yapıyormuyuz eveeet" genleriyle birlikte Ece'yle sabah'ın 08:30' unda yatağımızda oyun oynarken birden nereden aklıma geldiği dahi hatırlamıyorum acaba nasıl olur derken bir ses hadi dedi :)) vee o saatte 2 nalbur gezdikten ve istediğim boyayı bulamayınca minibüsle 6-7 dk. mesafe tarifle bir nalbura gittim adama derdimi anlatıp istediği söyledim katalogtan "Sis Beyazı" diye bir renk buldum ve boyayı 3 kg olarak hazırlattım birde rulo ve sentetik tiner aldım toplam maliyet 30 TL ( tabi şimdilik ) derken eve bir heyecan geldim ve önce tüm kulpları söktüm sonra şifonyerin çekmecelerinden Besmele ile başladım :))
 eğer kötü olsaydı düşünsenize gitti güzelim takım :) komodinleri ve gardolabı içi hariç kapakları filan hepsini bitirdim,yaklaşık 5 saatte bitti ve kurumaya bıraktım diğer odayla cereyan yaptırdım,sanırım biraz daha çabuk kurudu.Ece salonda biraz oyun oynadı sonra yemek Ece'nin uykusu derken bir baktım boya kuruyunca ortaya harika bir görüntü çıktı :))) sanki yeni mobilya takımını gelip kurmuslar bir kulplar eksik.

Eşim ne zamandır burun kıvırıyordu telefonda ben başlıyorum canım öpüyorum dediğim de oda pek ihtimal vermemiş ama sonuca çok şaşırdı ve acayip beğendi.
Tabi ben kurtlu Koç burcu herşey oldu mu tastamam olacak ! Bir iki yerde ufak çizikler vardı.Ertesi sabah yine kalktım 09:30 gibi doğru nalbura biraz daha boya almaya arkadaşlar boyayı hazırlayıp verdiler.Bende eve gelince hazırlayıp başladım gardolabın ufak tefek çiziklerine sürmeye derken dur şuraya dur buraya derken nerdeyse tüm takıma sürdüm üstüne birde sandalye ve girişte ki kahverengi komodini boydım,yalnız sürerken biraz rengi koyu geldi hani krem rengi gibi neyse dedim ıslak ya kuruyunca emer herhalde birkaç saat sonra bir baktım aynen o şekil yama yama kurumuş kalmış !!!!! hemen nalburu aradım meğer nalburdaki çocuk bir kat fazla koyu hazırlamış :((
Neyse uzatmayayım üzüntüden mahvoldum  daha bir sinir oldum babamla eşimle konuştum demezler mi komple zımparalamak lazım neredeyse ağlıycam :(
hemen ertesi gün hey allahım yine nalburdayız adamlar bu sefer özür filan derken dogru rengi verdiler ve parasını da almadılar.Tekrar baştan heryeri boyadım  bir kat daha ve neyse ki zımparasız direk boya iyi oldu hem renk iyice ortaya çıktı hem de pürüzsüz oldu :)) haftasonu da Koçtaş'tan yeni kulplar aldım taktım ve bitttiiiiii .
Bende mutluluktan havalardayım tabii : )) Annemler küçük bir şoktan sonra resimlerini görünce bayıldılar :))
 arkadaşlar Çiğdem sıra bizde diye şaka yapıyorlar:))
Çok yoruldum ellerim kollarım üç gün boya ve tinerliydi ama değdi her yatak odasına girişim de içim açılıyor ruhum aydınlandı gerçekten.Hiç yapamam aman olmaz demeyin biraz cesaret ve emek hadi bakalım.
Bugün de ilk defa büyük cam bir kaseye dekupaj yapıcam bir dergide gördüm çok beğendim sonra da onu eklerim.
Hepinize bol güneşli günler :))

30 Temmuz 2011 Cumartesi

Ponponlarla çerçeve süsledik

Evde olan ponponlar aktarma oyunu olarak Ece'nin ilgisini çekmedi bu ara elinden makas ve kağıt düşmüyor  " anne hadi makasla keselim" deyip yanıma geliyor seriyorum bir örtü kendi makasıyla başlıyor kesmeye bende nette arastirirken sevgili Nuran'ın blogunda denk geldiğim bu fotoğraf çerçevesi süslemeyi buldum ve yapmaya karar verdik.

Ben kartondan dikdörtgen kestim Ece'yle babasının bir resmini seçip yapıştırdık en sonunda ponponları da yapıştırdık harika oldu.Ece'de ilk başta anlamadı sonra çok beğendi başladı " anne babam bunu görünce bayılacak çok sevinecek" demeye :))
babamız eve gelince daha kapıyı açınca başladı anlatmaya "gel bak baba çok beğeniceksin sana çerçeve süsledik "diye ne var ne yok anlattı tabi babamız da mest oldu o ayrı :))

28 Temmuz 2011 Perşembe

Anne bu beni dederdi !!!

Sözlüğümüze yeni bir kelime katildi.Ece'nin yeni uydurduğu ve zaman zaman dile getirdiği bir kelime "dederdi" Acayip hoşuma gidiyor :)) bazen üstünü giydiriyorum külodu veya badisi sıkarsa veya rahatsız ederse başlıyor " anne bunu çıkar bu beni dederdi" : ))))))))

Anne bu oyuncak beni "dederdi" :)) bizde sanırım sıktı demek istedin Ece'cim gibi ne için kullanıyorsa onun doğrusunu söylüyoruz bazen de dederdi olarak bırakıyoruz : )))))

26 Temmuz 2011 Salı

Sabah neşesi Ece :))

Sabah her zaman ki gibi 07:15 gibi uyandı biraz mızırdanma eşliğinde salonda oturduk.
Süt istedi tabi ben şok ve ardından hemen mutfağa :) sütü ısıtırken geldi buzdolabını karıştırmaya başladı dün pazardan aldığım kirazları buldu ben başladım ;

Ben: kızım onlar çok soğuk gel suya koyalım biraz sonra yersin
Ece: yok anne kiraz yiycem
Ben: annecim kirazlar bazı meyveler agaçlarda yetişir  onları küçük böcekler yemesin diye ilaçlarlar ve bizde yıkamazsak mikroplu ve ilaçlı yeriz iyice suda bekletelim.

Ece o ara masanın üzerinde cevizli kek yapmistim onu görür :)

Ece : anne keklev torpakta yetismez dimi ben kek yiyim kek evde yetişir :)))))))))))))))

ben koptum tabi başladım gülmeye dedim ki kızım kek evde yapılır filan..
sonra ben kendime kahvaltı hazırladım o da süt içip kek yedi :) bu sabah ki menu böyle.

sabah sabah çok hoş bir dialog oldu paylaşıyım dedim..

24 Temmuz 2011 Pazar

Kim çaldı benim yazı isteğimi çabuk getirsin !!!!

Şu gıcık internet yasağından sonra bir hevesim gitti ki sormayın ne zaman blogumun başına otursam bir türlü içimden yazmak gelmedi aslında ne de çok şey birikti hele Ece'yle ilgili ..
Kızım için tekrar yazmaya karar verdim o kadar güzel hareketleri komik laflari ve tepkileri var ki akşam Sonat'a bile anlatmaya yetişemiyorum bazen : ) o yüzden yazmaya devam aralıklı olur tadı damakta kalır : )

Gelelim kuşuma kocaman bir kız oluyor bir inatlaşmalar bu ara benim gibi kızmalar bize karşı "Ece hadi uyuyalım kızım bak uyku saati geldi" "Uyumıycam işşte" "Kızım hadi bak uyu kalkınca yaparsın v.s""Ya anne uyumıycam dedim hem bak "Haydi çocuklar uykuya yazmadı" tv'de çıkmasını bekliyoruz birde : )
Ona bir konuda izin vermediğimde ellerini sağa sola sallayıp bir offff offff deyişi var görmeniz lazım : )
Bu aralar pek sık duyuyoruz büyümüşte küçülmüş bu bunun içinde koca bir  kız var filan diye :) bayağı hoş bir durum yani :) akıllı bıdığım benim birde dans etmeyi bayağı ilerletti bakalım bir video eklemeye çalışıcam.
Tabi ki ona kalsa hep oyun hep oyun bir de evde bisiklet sürmeye bayılıyor.
Bir ara öğlenleri uymamakta çok ısrar etti bende önceleri kızdım ama sonra oluruna bırakıp birkaç gün karışmadım sonra yavaş yavaş taktik değiştirerek mekan ve saat konusunda değişiklik yaptım artık rahata rahat mutlu mutlu hergün 2-3 saat uyuyor.Ben çocukların öğlen uykularının çok önemli olduğuna inanıyorum en azından 4 yaşına kadar mümkün olduğu kadar bunu sağlıycam sonrası bakalım artık..

Kızımla bol bol geziyoruz geçen hafta teyzemlerin sitesinde havuzdaydık harika geçti Ece ilk önce ağladı filan ama ben çocuk havuzuna girip onu kucağıma alınca bayağı hoşuna gitti oynadık eğlendik bir baktım kendi kendine kolluklarla duruyor ayakları yere değiyor diye çok mutlu oldu çok oynadı :) bende bol bol yüzdüm
ertesi günde babasıyla ve benimle büyük havuzda yüzdü bir bana bir babasına gitti geldi :)
bu hafta biraz hastaydı boğaz enfeksiyonu geçirdi yine bir ateş ilaç durumumuz oldu şimdi iyi maaşallah.

Dün akşam şu meşhurrrrr Caillou 'lu oyun parkından aldık ona lego şeklinde hoş bir oyuncak ne zamandır istiyordu bizde dün akşam alalım dedik ve iyi bir seçim oldu bayağı oynadı 7-8 tane lego karakteriyle de başka oyunlar oynadık Ece bayıldı Caillou ve Rosie yi kaydırıp durdu legoyu takıp çıkardı çok oyalandı.







Ece kalktı benden bu kadar :)

26 Mayıs 2011 Perşembe

Ne oldu bana !!!!!





Nedense bu ara blogumla bir türlü ilgilenemiyorum belki de ne zaman nete girsem ev baktığımdan başka yerlere pek bakamaz oldum harıl harıl ev arıyorum inşallah en kısa zamanda hayırlısıyla ev bulur da şu taşınma işine başlarız artık 9 yıldır bu evdeyiz gerçekten sıkıldım bir değişiklik bir yeni sayfa istiyoruz hayatımızda....

Kuzumla vakit geçiriyoruz aslında yazacak o kadar şey var ki ama neden neden ve nedense bir türlü elim gitmiyor bloga : (((((((((((((
Bahar yorgunluğu beni fazla vurdu bu sene bütün yaşadığımız o hastalıklar zor günler farklı çıktı içimden canım hiiiiiiç birşey yapmak istemiyor ev aramak dışında : )))
Hadi canlarım dostlarım benim için de dua edin olur mu? gönlümüze göre bir ev bulalım.

Kızımın birkaç fotoğrafını ekliyim bari : ) çok tatlı oldu bu ara acayip laflar konuşmalar yapıyor.Bilgisayarda ingilizce çocuk şarkıları dinliyor 6-7 tane favorimiz var hem söylüyoruz hem de hareketlerini yapıyoruz.Oyun grubumuzdan bir annenin  tavsiyesi ile dinledik şimdi vazgeçilmezimiz önce ngilizce şarkılarla başlıyoruz sonra ki işimiz Zeybek ve Trakya karşılama oynamak :)))) şu TRTÇocuk'ta gördü Peppee karakterinden hey allahım elimizde mendil göbek atıp duruyoruz ana kız sabah akşam :)) hoş her zaman Ece'nin müziği çok sevmesi girişken bir çocuk olması ve dansı sevmesi için elimden geleni yapıyorum şimdi meyvalarımızı toplama vakti...
En kısa zamanda Zeybek oynarken bir videoya çekip bloga koyucam.

Benden yine kadar hepinize ışıl ışıl günler...

Pages