25 Ocak 2011 Salı

Bu aralar pek bir sanatçıyız :)

Ece'de şu son 1-2 haftadır bir resim yapma aşkı başladı hayret ediyorum ondan önce pek ilgilenmezdi bende sabırla bekliyorum :) bir baktım benim o kızım gitti elinden boya kalemleri fırçası düşmeyen bir kızım geldi.
Bir de sanki öğretmişiz gibi veya nereden gördü bilemiyorum alıyor kitabını ki aslında hiç boyama kitabı alma taraftarı değildim en son kitapçıda çok tutturunca bu seferlik ses etmedim içindeki gölge oyunları ile filan oynuyoruz neyse arkadaşlar,
Ece yere yatarak boya yapıyor öyle tatlı ki..
Normalde karalama yapması için teşvik ediyorum ama dikkat ettim Ece boyama kitabında ki resimlerde kafa el ayak gibi yerleri karalıyor yani kendince boyuyor :))))
Hep söylediğim gibi her çocuğun birşeylere ilgisinin bir zamanı var ama biz anneler biraz acele ediyoruz ya da bekleyemiyoruz şu resim konusunda biraz umutsuz düşünüyordum herhalde ilgisi çok yok sanırım resim işlerini çok sevmeyecek diye düşünürken o kadar ilgisi arttı ki şaşırdım.Kısacası bu çocuklar bizi hergün şaşırtmaya devam ediyorlar.
Bende yanına oturup onunla beraber yapıyorum bu da Ece'yi çok mutlu ediyor.
En çok şu bizim okulda eskiden patatesle yaptığımız baskı olayını şimdi değişik bir şekilde sünger bir küpün üzerine değişik şekiller koyarak güzel bir ürün yapmışlar.
Bayılıyor onunla baskı yapmaya.En kısa zamanda parmak boyasına d başlamamız lazım.Birkaç ay önce denediğimde hoşlanmamıştı bence şimdi tam zamanı.

İşte benim sanatkar kızım :)



2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Yesin Edi'si Ece kraliçemizi :) Canısım sana mail atıyorum bakıver

Chido's dedi ki...

Stil direktörü;Baktım tatlım öpüldün :)

Pages