13 Ocak 2011 Perşembe

Çıkartmalı Kış Eğlenceleri Kitabım

Nihayet çıkartmalarla dolu harika kitabımız geldi :) içinde 800'den fazla çıkartma var.
Sevgili Füsun un blogunda görüp aldım ve iyi ki almışım teşekkürler arkadaşım : ) hatta işi biraz abartıp yeğene alırken bir tane daha alıcam Ece'ye çünkü inanılmaz güzel bir kitap şuan biraz da olsa anlamadan yapıştırıp duruyor.3,5-4 yaş bir çocuk için çok daha zevkli bir kitaptır mutlaka.İçinde her sayfa da değişik bir hikaye var ona göre yapıştırıp kendi hayaline göre hikayeyi şekillendiriyorsun.
Ece tek kelimeyle bayıldı elinden düşürmüyor :) kesinlikle tavsiye ederim.
Önümüzde ki hafta başka kitapları da gelecek bakalım onları da merakla bekliyorum.
Valla ben ondan daha çok heyecanlanıyorum bazen :) çünkü gerçekten kitapları çok seviyorum inşallah kızıma da bunu en iyi şekilde aşılar öğretirim.Gerçi Ece'de inanılmaz kitap seviyor : ) kendi kitaplığında geçen gün bakıyorum da kitapları büyükten küçüğe doğru sıralıyor okumadığı kitaplarını kitaplığına kaldırıyor bir yere giderken "anne yanımıza kitap alalım"diyor ve ben deli gibi mutlu oluyorum :) eee adı üstünde annelik bir nevi delilik :)) insan sırası gelince nelere seviniyor nelere üzülüyor...







Yalnız şimdilik sadece yapıştırma kısmı ile ilgili kesinlikle hikayeyi okutmuyor gerçi kısa ve öz bir metinden ibaret ama yine de okutmuyor :))

2 yorum:

Zeynep dedi ki...

Ben de en çok kitap aldığımda heyecanlanıp seviniyorum. Hele ki Arda da severse o zaman tadına doyum olmuyor işte :) Bu kitabı çok merak ediyorum. Çıkartmalar bu ara favorimiz biz de mi edinsek acaba? :)

Chido's dedi ki...

Zeynep;Kitap sevgisi ayrı birşey :) Eğer ilgisi varsa kesinlikle tavsiye ederim çok eğlenir.

Pages