6 Ocak 2011 Perşembe

Offf offf

Şu kışı hiç sevmiyorum :( evde tıkılıp kalıyoruz ne kadar çocugu sar çıkar deseler de bir çıkıyoruz iki çıkıyoruz.. Gerçi biz yine geziyoruz ama nedense bu aralar canım hiiiiç birşey yapmak istemiyor ne biryere gitmek ne başka birşey ..Hep yaz olsun ya da biz ekvatora mı taşınsak :))

Ece'nin burun akıntısı daha bugün durdu yarına allah kerim :( eşim de hasta :(( bu aralar bayağı yoğun yorgunluktan bağışıklık sistemi off konuma geçti sanırım.
Evde bol ıhlamur ve meyva yeme durumundayız bende daha birşey yok allahtan.
Ece her dakika mızmız etrafımda "anne yumuycak titi yi aç""anne kalk odama gidelim" hadi gidiyoruz dakika bir daha oyuna başlamadan "ben içeri gidicem"bana da hafiften geliyorlar..
Bu aralar Ece ile ilgili sıkıntım odasında kendi kendine hiç vakit geçirmez oldu,nerede yanlış yapıyorum acaba ?? odasında biraz oynuyor sonra hep salonda.
Birçok oyuncağına yüz çeviriyor yılbaşında bebek arabası aldım iki oynadı bıraktı babası geçen hafta bisiklet almıştı yüzüne bile bakmıyor.
Ben mi aceleci davranıyorum ,çocuklar genelde 3 yaşından sonra oyun kurguluyorlar biliyorum ama sanki ne biliyim bu aralar tv ye daha çok ilgi gosteriyor çoğu oyuncağını da fazla diye kaldırdım.Sabah 08:30 gibi 09:00 gibi kalkıyor bende elektirkler kesik kızım deyip 13:00 e kadar tv açmıyorum biraz olsun unutuyor hiç değilse.Şu Caillou'ya çok alıştı açmayınca ağlıyor aç diye.Hele açınca ki çığlık ve sevincini görseniz inanamazsınız.
Offf offf yani sıkıntılı bir durumdayım.

Bir an önce şu durumları çözmem lazım ya da su akar yolunu bulur mu demeliyim ..... biraz akışına mı bıraksam.Ece kitaplarını çok severdi nasıl ki bu Caillouyu seyretmeye başladı bende birkaç Caillou hikayesi aldım çıkartmalı artık varsa yoksa bu kitaplar başka kitaplarıyla pek ilgilenmez oldu :((((
Neyse ki sevgili Füsun'un blogunda bir kitap gördüm içinde 800 tane çıkartma varmış adı "Çıkartmalı Kış Eğlenceleri Kitabım" netten sipariş verdim dörtgözle onu bekliyorum.Kitabı alınca daha detaylı yazıcam.

Kıştan girdim Ece'den çıktım saçma bir post oldu ama napıyım :)çok doluyum valla bıraksan sabaha kadar yazıcam yani o derece :))
Hadi sağlıkla kalın..

2 yorum:

Zeynep dedi ki...

Oyunu anne ile oynama bir donem olsa gerek diyorum ben de bazen. Ya bizi odasına sürüklüyor yada o salonda sürünüyor. Durumumuz sizden pek farklı değil.Caillou yu unutur bence Ece de merak etme, dönem dönem çok sevip taktıkları bir şey mutlaka oluyor. Bu da Ece' nin caillou dönemi diye düşün :)Çok geçmiş olsun ev ahalisine..

Chido's dedi ki...

Zeynep; Haklısın bir donem ve biz anneler bazen sabırsız davranıyoruz sanırım :) allahtan su Caillouyu biraz azallattik 1-2 gundur.Tesekkurler Zeynep'cim.
Sevgiler

Pages