24 Temmuz 2011 Pazar

Kim çaldı benim yazı isteğimi çabuk getirsin !!!!

Şu gıcık internet yasağından sonra bir hevesim gitti ki sormayın ne zaman blogumun başına otursam bir türlü içimden yazmak gelmedi aslında ne de çok şey birikti hele Ece'yle ilgili ..
Kızım için tekrar yazmaya karar verdim o kadar güzel hareketleri komik laflari ve tepkileri var ki akşam Sonat'a bile anlatmaya yetişemiyorum bazen : ) o yüzden yazmaya devam aralıklı olur tadı damakta kalır : )

Gelelim kuşuma kocaman bir kız oluyor bir inatlaşmalar bu ara benim gibi kızmalar bize karşı "Ece hadi uyuyalım kızım bak uyku saati geldi" "Uyumıycam işşte" "Kızım hadi bak uyu kalkınca yaparsın v.s""Ya anne uyumıycam dedim hem bak "Haydi çocuklar uykuya yazmadı" tv'de çıkmasını bekliyoruz birde : )
Ona bir konuda izin vermediğimde ellerini sağa sola sallayıp bir offff offff deyişi var görmeniz lazım : )
Bu aralar pek sık duyuyoruz büyümüşte küçülmüş bu bunun içinde koca bir  kız var filan diye :) bayağı hoş bir durum yani :) akıllı bıdığım benim birde dans etmeyi bayağı ilerletti bakalım bir video eklemeye çalışıcam.
Tabi ki ona kalsa hep oyun hep oyun bir de evde bisiklet sürmeye bayılıyor.
Bir ara öğlenleri uymamakta çok ısrar etti bende önceleri kızdım ama sonra oluruna bırakıp birkaç gün karışmadım sonra yavaş yavaş taktik değiştirerek mekan ve saat konusunda değişiklik yaptım artık rahata rahat mutlu mutlu hergün 2-3 saat uyuyor.Ben çocukların öğlen uykularının çok önemli olduğuna inanıyorum en azından 4 yaşına kadar mümkün olduğu kadar bunu sağlıycam sonrası bakalım artık..

Kızımla bol bol geziyoruz geçen hafta teyzemlerin sitesinde havuzdaydık harika geçti Ece ilk önce ağladı filan ama ben çocuk havuzuna girip onu kucağıma alınca bayağı hoşuna gitti oynadık eğlendik bir baktım kendi kendine kolluklarla duruyor ayakları yere değiyor diye çok mutlu oldu çok oynadı :) bende bol bol yüzdüm
ertesi günde babasıyla ve benimle büyük havuzda yüzdü bir bana bir babasına gitti geldi :)
bu hafta biraz hastaydı boğaz enfeksiyonu geçirdi yine bir ateş ilaç durumumuz oldu şimdi iyi maaşallah.

Dün akşam şu meşhurrrrr Caillou 'lu oyun parkından aldık ona lego şeklinde hoş bir oyuncak ne zamandır istiyordu bizde dün akşam alalım dedik ve iyi bir seçim oldu bayağı oynadı 7-8 tane lego karakteriyle de başka oyunlar oynadık Ece bayıldı Caillou ve Rosie yi kaydırıp durdu legoyu takıp çıkardı çok oyalandı.







Ece kalktı benden bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Pages