26 Temmuz 2011 Salı

Sabah neşesi Ece :))

Sabah her zaman ki gibi 07:15 gibi uyandı biraz mızırdanma eşliğinde salonda oturduk.
Süt istedi tabi ben şok ve ardından hemen mutfağa :) sütü ısıtırken geldi buzdolabını karıştırmaya başladı dün pazardan aldığım kirazları buldu ben başladım ;

Ben: kızım onlar çok soğuk gel suya koyalım biraz sonra yersin
Ece: yok anne kiraz yiycem
Ben: annecim kirazlar bazı meyveler agaçlarda yetişir  onları küçük böcekler yemesin diye ilaçlarlar ve bizde yıkamazsak mikroplu ve ilaçlı yeriz iyice suda bekletelim.

Ece o ara masanın üzerinde cevizli kek yapmistim onu görür :)

Ece : anne keklev torpakta yetismez dimi ben kek yiyim kek evde yetişir :)))))))))))))))

ben koptum tabi başladım gülmeye dedim ki kızım kek evde yapılır filan..
sonra ben kendime kahvaltı hazırladım o da süt içip kek yedi :) bu sabah ki menu böyle.

sabah sabah çok hoş bir dialog oldu paylaşıyım dedim..

Hiç yorum yok:

Pages