24 Ağustos 2011 Çarşamba

Teşekkürler :)

Şımardım valla :) yatakodasını boyamam ile ilgili öyle güzel tebrikler aldım öyle güzel sözler duydum ki ! göğsüm kabardı : ) mutlu oldum hepinize teşekkür ederim.Bende gözüm alıştıkça daha çok beğendim, içim açıldı günden güne artık sabahları daha iyi uyanıyorum hemen odamı toparlıyorum zaten ilk işim güneşliklerimi açmak olur sonra hayata başlarım.İnsanın uyuduğu ortamın çok önemli olduğunu biliyorum ama yaşarken daha iyi hissediyorsun.Hiç ertelemeyin mobilyanıza göre oluruna bakıp eğer yaparım olur diyorsanız hemen başlayın hem eviniz de hem ruhunuz da çok güzel değişiklikler olacak bana inanın.

Birsürü arkadaşım annem,kardeşlerim sırada :))) herkes "hadi Çiğdem şimdi de benimkine başlayalım" diyor.
Keşke arkadaşlar acayip güzel olurdu ben seve seve yaparım.Itır'cım sen uzak kalıyorsun be canım taa İzmir ama söz İzmir'de ki arkadaşımıza geldiğimiz de mutlaka sana uğramaya çalışıcam.Ece'yle Melis'i tanıştırmak oyunlarını izlemek çok keyifli olur.Bizde hemen boya işine :)))

Taşındığımızda evin oturma odasını yarı hobi odasına dönüştürmek gibi bir niyetim var ona göre düzenlemek istiyorum raflar ve kutularla herşey bir köşede elimin altında olsun.


Dekorasyonu ve hobi işlerini seviyorum ve takip etmeye çalışıyorum,merak ediyorum biraz da beceriyorum diyeyim Ece'yi biraz daha büyütünce ve kreş olayımız başladığında bende mutlaka bir kursa gitmek istiyorum.
Ya takı tasarımı yada seramik diye düşünüyorum.Bakalım kısmet aklımda ki şimdilik bu hayat ne getirir bilmiyorum inşaallah istediğim gibi gider..

Beni cesaretlendirdiğiniz ve güzel sözleriniz için çook merci :)) hepinizi öpüyorum.

2 yorum:

Sheena dedi ki...

Canim benim!!
Yardimina ihtiyacim oldugunda bi telefon uzagimdasin nasil olsa :D Bol bol rahatsiz edilmeye hazir ol :D

Chido's dedi ki...

Sheena; herzaman canım :)

Pages