18 Ağustos 2011 Perşembe

Yatak odası takımımı beyaza boyadım :))

Nihayet uzun bir düşünme ve bekleme sonucunda aileden gelen "hadi yapıyormuyuz eveeet" genleriyle birlikte Ece'yle sabah'ın 08:30' unda yatağımızda oyun oynarken birden nereden aklıma geldiği dahi hatırlamıyorum acaba nasıl olur derken bir ses hadi dedi :)) vee o saatte 2 nalbur gezdikten ve istediğim boyayı bulamayınca minibüsle 6-7 dk. mesafe tarifle bir nalbura gittim adama derdimi anlatıp istediği söyledim katalogtan "Sis Beyazı" diye bir renk buldum ve boyayı 3 kg olarak hazırlattım birde rulo ve sentetik tiner aldım toplam maliyet 30 TL ( tabi şimdilik ) derken eve bir heyecan geldim ve önce tüm kulpları söktüm sonra şifonyerin çekmecelerinden Besmele ile başladım :))
 eğer kötü olsaydı düşünsenize gitti güzelim takım :) komodinleri ve gardolabı içi hariç kapakları filan hepsini bitirdim,yaklaşık 5 saatte bitti ve kurumaya bıraktım diğer odayla cereyan yaptırdım,sanırım biraz daha çabuk kurudu.Ece salonda biraz oyun oynadı sonra yemek Ece'nin uykusu derken bir baktım boya kuruyunca ortaya harika bir görüntü çıktı :))) sanki yeni mobilya takımını gelip kurmuslar bir kulplar eksik.

Eşim ne zamandır burun kıvırıyordu telefonda ben başlıyorum canım öpüyorum dediğim de oda pek ihtimal vermemiş ama sonuca çok şaşırdı ve acayip beğendi.
Tabi ben kurtlu Koç burcu herşey oldu mu tastamam olacak ! Bir iki yerde ufak çizikler vardı.Ertesi sabah yine kalktım 09:30 gibi doğru nalbura biraz daha boya almaya arkadaşlar boyayı hazırlayıp verdiler.Bende eve gelince hazırlayıp başladım gardolabın ufak tefek çiziklerine sürmeye derken dur şuraya dur buraya derken nerdeyse tüm takıma sürdüm üstüne birde sandalye ve girişte ki kahverengi komodini boydım,yalnız sürerken biraz rengi koyu geldi hani krem rengi gibi neyse dedim ıslak ya kuruyunca emer herhalde birkaç saat sonra bir baktım aynen o şekil yama yama kurumuş kalmış !!!!! hemen nalburu aradım meğer nalburdaki çocuk bir kat fazla koyu hazırlamış :((
Neyse uzatmayayım üzüntüden mahvoldum  daha bir sinir oldum babamla eşimle konuştum demezler mi komple zımparalamak lazım neredeyse ağlıycam :(
hemen ertesi gün hey allahım yine nalburdayız adamlar bu sefer özür filan derken dogru rengi verdiler ve parasını da almadılar.Tekrar baştan heryeri boyadım  bir kat daha ve neyse ki zımparasız direk boya iyi oldu hem renk iyice ortaya çıktı hem de pürüzsüz oldu :)) haftasonu da Koçtaş'tan yeni kulplar aldım taktım ve bitttiiiiii .
Bende mutluluktan havalardayım tabii : )) Annemler küçük bir şoktan sonra resimlerini görünce bayıldılar :))
 arkadaşlar Çiğdem sıra bizde diye şaka yapıyorlar:))
Çok yoruldum ellerim kollarım üç gün boya ve tinerliydi ama değdi her yatak odasına girişim de içim açılıyor ruhum aydınlandı gerçekten.Hiç yapamam aman olmaz demeyin biraz cesaret ve emek hadi bakalım.
Bugün de ilk defa büyük cam bir kaseye dekupaj yapıcam bir dergide gördüm çok beğendim sonra da onu eklerim.
Hepinize bol güneşli günler :))

31 yorum:

Defne-prenseskuzu dedi ki...

süper olmuş çiğdem, ellerine sağlık.

Nedret dedi ki...

Yeni mobilyalarınızı güle güle kullanın:)) Gıcır olmuş. Ben de cesurumdur bu konuda , teyzemden kalan mobilyaları oğlumun odası için siyaha boyamıştım. Tebrikler.

Hilal dedi ki...

tek kelime ile harika olmuş ellerine sağlık. beyaz gibisi yok değil mi :)

Chido's dedi ki...

Defne-prenses kuzusu; Teşekkürler :)

Nedret :Sagol ablacim,senin de ellerine sağlık.Bizde ailece cok severiz bu tarz isleri.

Hilal;Cok sagol Hilal'cim evet kesinlikle beyaz diyorum.

Sinem dedi ki...

çidoşş eline sağlık çok süper olmuş ya bende istiom

Sheena dedi ki...

Cigdeeemmmmm bize gelseneee!!!!!

Chido's dedi ki...

Sinem ; Cankuşum sağol bitanem hemen geliyorum ama Kastamonu'ya gelince artık :)

Sheena ;Itır'cım sana da ilk fırsatta inşallah diyorum :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

çok güzel olmuş mis mis Ece'me bak sen yirim kızım .)

Chido's dedi ki...

Stil direktörü; Sağol balım bizde seni yeriz Ece'yle :)

Ikkus dedi ki...

canım mükemmel yapmışssın ya ellerine saglık renk model tam istedigim gibi. bu boyanın markası adı nedir tam ismini verbeilir misin aynısını alıp ufak esyalarla baslayıp denemek istiyorum fırça ile mi yaptın sprey boya mı nasıl olacak harika detaylandırabilir misin walla muhteşemsin sen .

Ikkus dedi ki...

harika renk boya hersey muhteşem nasıl yaptın ne marka boya.

Chido's dedi ki...

Ikkus; Teşekkürler :) ÇBS yarı saten mat boya ile boyadım.Rulo ve gereken yerde yerde fırça kullandım.Rengin adı "Sis beyazı" nalbura istedigini anlatman çok önemli.Hadi kolay gelsin :)Bende bugün bir fskos boyadım nil yeşiline onu ekliycem yarın.Senin blogunu merak ettim bir uğrarım :)

servis dedi ki...

Blogunuzdaki bilgilerden çok faydalandık,her şey için teşekkür ederizDell servisleribaşarılarınızın devamını dileriz.

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Benim birkaç sorum olacaktı, boyamadan önce zımpara yaptınız mı ve vernik kullandınız mı? uzun zaman geçmiş üzerinden boyada atma gibi herhangi bir sıkıntı var mı? son sorum da boyayla ilgili parlaklık seviyesi nasıl lake gibi mi? çok sordum kusura bakmayın ama ben de başlayacağım boya işine başlamadan emin olmak istiyorum. çok teşekkürler :)

Chido's dedi ki...

Dell servis; Rica ederim :)

Adsız; teşekkür ederim :) rica ederim her zaman sorabilirsiniz,zımpara yapmadım direk boyayı vurdum ve vernikte kullanmadım çünkü boyam yarı saten mat oldugundan hafif mat duruyor çok lake gibi değil herhangi bir atma olmadı her turlu temizlik malz. sıkıp tozunu da alıyorum hiç bir sıkıntı yok :) size de kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Nihayet boya işini birdim, çok güzel oldu.:) Çok teşekkür ederim=)

Chido's dedi ki...

Adsız; İyi olmasına ve faydamın dokunmasına çook sevindim siz nereyi boyadınız ? güle güle kullanın.

Adsız dedi ki...

Dolabımı, çalışma masamı, kitaplığımı ve komidinimi boyadım. Turuncu yerleri bile 2 katta kapandı çok da güzel oldu.:)

Chido's dedi ki...

Adsız; Oooo harikasın ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

Slm bende boyuyacagim bakalim guzel olursa resim atarim bende matrix 1 polisan su bazli anti anjing kokuduz boya kullanacagim onunla boyuyanlari gordum bende siyah beyaz tapmak istiyorum

Adsız dedi ki...

Ayrica cok guzel olmus qslinda bazi yerlerine siyahliklar katsaydiniz super havali olurdu ayrica tas ve zimbada kullanabolirsiniz buda size sikilinca bir degisiklik onerim olsun

Hasan Ak dedi ki...

Her zaman beyaz yatak odası takımları tercih etmekten yanayımdır.

selimihatai dedi ki...

Chido's merhaba. Paylaşımınız için çok teşekkürler. Kullandığınız boya tam olarak bunun gibi mi?
http://www.cbs.com.tr/tr/deko-urun-getir.asp
Yanlış boya almak istemiyorum da..

selimihatai dedi ki...

Chido's merhaba.Biliyorum epey zaman geçti ama kullandığınız boya tam olarak bu mu? http://www.cbs.com.tr/tr/deko-urun-getir.asp
Yanlış boya almak istemiyorum da :)

selimihatai dedi ki...

Çiğdem hanım 3 sene olmuş ama hakkaten çok güzel olmuş. Boya için yarı sentetik mat boya dememiz yeterli mi? Yanlış boya almayalım da

Chido's dedi ki...

Selimihatai ;Teşekkürler :) Evet bu boya, şimdiden kolay gelsin sonucu da haber verirseniz sevinirim.

Chido's dedi ki...

selimihatai ; tama olarak neyi boyayacaksın?

Sry dedi ki...

Merhaba sizi tebrik ederim çok güzel olmuş, ben de yatak odamı beyaza boyadım bloguma beklerim sryoznd.bogspot.com

Chido's dedi ki...

Sry; Merhaba çok teşekkürler :) hemen blogunuza ışınlanıyorum.

Site dedi ki...

Tebrikler. Yatak odasını boyarken kullanmış olduğunuz boyanın markasını paylaşırsanız, boyama yapmak isteyenler o boyayı tedarik ederek kullanabilirler.

Chido's dedi ki...

Site; teşekkür ederim, yazıyı tam okumamışsınız demek ki yazıda ÇBS marka diye yazıyor :)

Pages