25 Eylül 2011 Pazar

Akşamdan sabaha puzzle

Dün Ece hn.ın yoğun ısrarları üzerine artık kapı komşumuz olan Maltepe-Carrefoura gittik.Ece hiç oyuncakçıya girmeden durur mu? onlar babasıyla bakarken bende kendime puzzle baktım.Daha yeni 1500 lük bitirdim diye gittim 500 lük bol kelebekli :) "Mariposa butterfly" diye puzzle aldım.Akşam oturdum biraz yaptım yaklaşık yarısı kadar sabah da yarısını yaptım bir baktım bitti :)))) yaa ben bunu oyalanayım diye almıştım hesapta bir daha 500 lük almam şimdi tutkalladım kurumasını bekliyorum.Hey allahım üzüntüden sıkıntıdan nelere sardım allah sonumu hayır etsin ..

Şimdi yeni puzzle bakıyorum yakında sergi açacak kadar evde puzzle olacak galiba..

2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

haha süper olsun balım duvar çok as olmadı tüm apartmana as .)

Chido's dedi ki...

Stil direktörü; :)))) dimi yaa ben niye sadece evi düşündüm ki :)

Pages