7 Eylül 2011 Çarşamba

Puzzle da yaparım kariyerde : ))))))

Sinem'in gidişiyle beraber hindi gibi düşünüp üzüleceğime kendimi birşeylerle oyalamalıyım dedim.Annem sağolsun Seday'la beraber10.ncu puzzleını bitirdi bana da ısrar edince hadi alıyım dedim bari kafam dağılır uğraşır dururum.
Gittim canııım puzzlerın içinden en karışık olanını seçtim kendime : ) manzaralı puzzlelardan hiç hoşlanmadığım için genelde seçerken ilginç veya farklı olmasına dikkat ederim.

Emily Balivet'in Mezzo Goddess eserini aldım eline sağlık Emily'cim o ne resim öyle önce pek gözüm alışmadı ama baktıkça ve inceledikçe çok beğendim çok özel bir resim bir kadının tüm yaşanmışlıkları vardı sanki o renklerin karışıklığında ağzından notaların çıkıyor olması şarkı söylüyor olması da ayrı bir hoşuma gitti.
Gerçi herkesin yorumu ve görecesi farklı olacaktır ama bana hissettirdikleri bunlar kısaca..

Gelelim yapımına önce biraz renklerine göre ayırdım, bir başladım yaklaşık 9-10 günde bitti dur bir parça daha bulayım bir parça daha var derken 1500 parçalık puzzle baktım bitti.Hee bu arada Handan'cım senin bulduğun birkaç parça için de teşekkür ederim :  ))

Hedefim bir 1500 daha ve sonra 500 lük bir Ece hn.fotoğrafı :))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bunu 15 gündür arıyorum bulamadım bi türlü bende çok istiyorum bunu..

Pages