7 Eylül 2011 Çarşamba

Sinem'e

Kardeşimi,eşini ve yeğenlerimizi bayramın 1.nci günü Kastamonu'na uğurladık.Artık temelli orada yaşayacaklar..İçimde kocaman bir boşluk var.Bu kadar yıldır ilk defa uzun yollar girdi aramıza...Maltepe-Gürpınar arası hayatımızı idame ettiriyorduk Sinem'le. Hiçbirimiz hala alışamadık.Kardeşimin kalbini de acıtmadan çok dramatize etmeden anlatıyorum duygularımı çünkü çatlıycam artık  : (((((((

Avazım çıktığı kadar bağırmak ve ağlamak istiyorum hoş bu aralar çok da ağlıyorum nedense kardeşime hep moral verdik ama insana gidince çok koyuyormuş be.Yeğenlerimi şimdiden özledim çok sık görüşünce ki ben Maltepe'deyim annemlerde durum daha fena : ( onlara daha zor oldu.

Tabi ki kardeşimin ve ailesinin hayatı,sağlığı,onların mutluluğu,çocuklarının geleceği herşeyden daha önemli nelere alışılmıyor değil mi? allah korusun insan ölümlere alışıyor biliyorum ama kendimi rahatlatamıyorum.
Şuan yazarken bile ağlıyorum.Sinem kızım bari sen okurken ağlama tamam mı?

Ece ve Yaren hergun Çağla-Arda diyorlar Yaren henuz 2 yasinda Ece'ye biraz anlatmaya çalışıyorum artık Sinem teyzenler yeni büyük bir eve taşındı ama birazcık uzak..... öyle çok gidip gelemeyeceğiz kalamayacağız diye tabi henuz farkında değil.Ama ona anlatırken bile içim acıyor.
Çok alışmıştım sana yeşil gözlüm benim en canımın sıkkın olduğu anlarda atlar gelir 2-3 gun kalırdım çocuklar evi hallederdi ama bizim eğlencemiz kahkalarımız bağırmalırımız bize yeterdi.Hep söylerdiniz birgün toplayıp tası taragı yerleşicez köye diye..ne biliyim kuzum bu kadar acı vereceğini..yine de sanmayın isyan ediyorum hergun şükrediyorum bu İstanbul'un keşmekeşinden sıyrılıp en doğal yiyeceklerle maddi manevi kazançta olarak sürdürecek kardeşim hayatını..

Olsun artık Kastamonu'nda yapıcaz o güzellikleri bir gelicem sana 10-15 gun full birlikteyiz : ) bol bol gezicez mükemmel güzelliklere götürüceksin bizi dimi canım :)) hem sana da çok iyi gelicek oraların havaları eminim.

Benim için ne kadar değerliymişsin sanki bir parçam eksik gibi :(( amannn valla ne yazacağımı ne diyeceğimi bile toparlayamıyorum  aklımda birçok şey var yazıp seni de uzmek istemiyorum.Şimdi anılar hatıralar bir girdim mi çıkamam ama söz biraz kafayı toparlayıp ikimizin anılarından oluşan tam komedi bir yazı yazıcam yakında..bak iplikler pazara çıkıyr haberin olsun küçükken yaptığımız gençkızken yaptığımız herşeyi dökücem ortaya hazır ol : ))) acayip güzel bir yazı olacak şimdiden biliyorum : )

Kardeşim,kanım,canım inşallah orada hayatının en güzel günlerini yıllarını yaşarsın sizin için en hayırlısı en iyisi neyse o bulsun sizi.Allaha emanet olun inşallah.

Hiç yorum yok:

Pages