12 Kasım 2011 Cumartesi

Elveda öğlen uykusu :((

Bir aydır zaten ite kaka bazen biraz kızarak bazen öperek severek uyuttuğum güzel meleğim 2-3 gündür kesinlikle öğlen uykusu uyumuyor :((((( her zaman uykunun öneminden bahseden ve Ece ne güzel hala uyuyor allahtan diye sevinen ben sonunda beklenen gün geldi sanırım !!!! benim için biraz erken oldu bana kalsa 4 yasina kadar uyuturum hatta daha fazla..
Uyku gibisi var mı? çocuk için en güzel dinlenme ve büyüme zamanı, tabi ki anne içinde 1-2 saat salt yalnız kalmak,işe güce bakmak için iyi oluyor(du).
Tesellimiz sabah 7-8 civarı kalkan Ece gün içinde de hep hareket halinde olduğundan akşamları bari erken yatar diyoruz hoş kuzum en geç 22:30 da yatıyor zaten.
Birde şu var akşama kadar yorulan Ece akşam 19:00-20:00 gibi artık huysuzluğun,ağlamanın ve isteklerin sonu gelmiyor bu akşam biraz bağrındım sabah 07:10 geçe Sonat'ı işe gönderdik ve güne başladık tabi önce bir çizgifilm seyrettik ( kimse kızmasın sabahın köründe hergün de oyun oynanmaz yani :) ) sonra malum oyun :)) saat 10:00 gibi çıktık önce Maltepe'ye inip Simit Sarayında güzel bir kahvaltı yaptık.Oradan fotoğrafçıya ve nalbura uğradık oradan kayınvalidemlere geçtik.Saat 14:30 gibi eve döndük.Ben yine de biraz sordum "kızım hadi uyuyalım " diye "yok anne uykum yok ben akşama uyurum" sözleri eşliğinde başladık oyuna yine,biraz resim yaptık biraz dans ettik tabi kuzunun uykusu geldi aslında!!
Neyse akşam yemeği yedik,kendi kendine oynadı,kitap okuduk saat oldu 21:30 inatla uyumuyor.Sonat geldi biraz boğuştular artık gözleri kızardı ama onun uykusu olur mu canım????????

Tabi el insaf bana gelmeye başlıyorlar yavaş yavaş,bende yorgunum tabi geçtik Ecoşun odaya orada da biraz takıldık kule yaptık,bina yaptık saat oldu 22:30 tam  yatağına yatırdım demez mi "anne çivili oyuncağımla oynamayı unuttuk" ben hayır deyince de başladı ağlamaya benim de şalterlerim attı başladım bağırmaya "her akşam aynı bin tane merasimle uyuyorsun bir gece de kendin yatağında yatta uyu" v.s şeklinde bağırmaya bu arada çivili oyuncağı oynarız demiştim tabi o kadar çok şey yapıyoruz ki unuttum aslında hata benim sayılır.Çünkü Ece'ye her zaman verdiği sözde durmasını,söylediği şeyi yapması gerektiğini söylüyoruz !!!! o da haklı olarak babasına "ama baba annem çivili oyuncakla oynarız demişti söz vermişti "deyip durdu bende dayanamayıp yanına gittim ve babasıyla anlatmaya çalıştık.Bir ara yanına yattım allahım nasıl içli ağlıyor"annecim lütfen bana kızma ben çok üzülüyorum" diye "ee kızım dedim bak bütün gün oynadık,gezdik neler yaptık hiç bağırdım mı?"durdu ve "haklısın anne bağırmadın" dedi hey allahım anlıyor ve hak veriyor yaaa daha 3 yasinda benim kuzum analık duygularım tavan yaptı çoğu anne gibi kendime kızdım : ( çocuğu önce alıştır sonra da isteyince kız diye : (( o ağlıyor ben ağlıyorum "annecim bende sana kızmak istemiyorum ama  sen dinlemediğinde biraz kızıyorum hem anneler çocukalr bazen bağrışır ama sonunda konuşup barışır" diye bayağı bir anlattım hem öptüm sevdim hem anlattım bir kitap daha okuduk ve güzelce uyudu. Bazen izin konusunda esnek davranıyoruz netice de o da herşeyi yaşayarak öğrenecek ama bu aralar cidden her akşam aynı sahne binbir istek bende gerçekten bazen çok yoruluyorum ve sinirleniyorum ama hiç mi hiç kıyamıyorum annelik de böyle birşey sanırım hem kız hem kıyama.....

Biraz iç dökeyim istedim hem de Ece cadısı bak annene babana neler ediyorsun bir gör bakalım : )
Kınalı kuzum annesinin meleği en güzel rüyaları gör olur mu?

1 yorum:

Gülter/Mahmut/Oguz dedi ki...

canım ya,geçiyordum uğradım :) sen bir de bizim eve uğra Oğuz'da bizi aldı eline hamur gibi yoğuruyor valla...Sabır sabır geçecek bu yaşlarda, huylarda diye diye idare ediyoruz.Öyle çok zorladığı zamanlar oluyor ki.Hep ikna hep oyalama,konu değiştirme ile geçiyor ömrümüz.İlla ki kendi dediği, kendi istediği gibi olacak herşey...Geçer dimi bu günler de....öpüldünüz ikinizde sabah şekerleri gibisin vallahi :)

Pages