5 Kasım 2011 Cumartesi

İyi Bayramlar

Van depreminde hayatını kaybedenlere allahtan rahmet diliyorum.Kalanlara da allah sabırlar versin.Bu bayram bizlere nasıl geçecek bilmiyorum ama onlara eminim çok zor geçecek.Allah hepsinin yanında olsun.
Bende evden elimden geldiğince ayarlayabildiğim kadarıyla kıyafet,mont ve bebek bezi ayarladım Ece'den kalmıştı saklıyordum kimin bebeğine kısmet olacak kim bilir !! inşallah doğru ellere ihtiyacı olan insanlara ulaşırda bir faydası olur.

Bu bayram ilk defa kız kardeşimi ve yeğenlerimi göremeden geçecek ama şimdi düşünüyorum da varsın iyi olsunlar canları sağolsun telefon da seslerini duyayım yeter..
Aslında uzağımız da deyip üzülüyorum ama bir telefon kadar yakın diye de şükrediyorum.

Herkese mutlu,sağlıklı ve huzurlu bir  kurban bayramı dilerim.
Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Pages