3 Kasım 2011 Perşembe

Nice 10 senelere aşkım..

Esmerim öncelikle maaşallah diyeyim de : ) vay be 10 yıl bitti hee sanki daha dun gibi 21 yasinda mutlu bir kız 25 yasinda mutlu bir erkek o gün dünya bizim etrafımızda döndü, o kadar mutlu ve güzel bir gelindim ki şimdi düşündükçe iyi ki hiçbir şeyi kafama takmayıp en özel günümüzü en içten duygularımla yaşamışım ve çok eğlenmişim diyorum. Ne zaman nikahımızı yemeğimizi ansam yüzümde güller açar : ) seni hala ilk gün ki kadar çok seviyorum hayatım senin de beni sevdiğini çok iyi biliyorum.Ne günler geldi geçti acı tatlı kimbilir daha neler göreceğiz ! inşaallah hayat bize kızımızla güzel bir yol açar.
Birlikte büyüdük,birbirimizi büyüttük,güldük,ağladık,çok gezdik eğlendik,kavga ettik ama hep saydık ve sevdik sanırım işin özü de bu ...

Canım kocam sırtımı yasladığım çınarımsın hayat boyu yanyana olmak ve birlikte yaşlanmak dileğiyle.
Sonat'ım seni seviyorum..




3 yorum:

http://berrasukuzusu.wordpress.com/ dedi ki...

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun... Allah sevginizi, huzurunuzu daim etsin...

Defne-prenseskuzu dedi ki...

Allah ağzınızın tadını bozmasın Çiğdemcim. Hep bir arada hep mutlu olun.

Chido's dedi ki...

Berrasukuzusu; Sagol Ülkü hep beraber.

Defne-prenseskuzu; Gökçe'cim çok teşekkürler.

Pages