4 Kasım 2011 Cuma

Okuyorum da okuyorum !

Küçüklüğümden bei kitap okumayı çok severim fırsat bulduğum zamanlarda da bol bol okurum.Bu aralar hastalıklardı,ev aramaydı derken akşamları en iyi gelen şey biraz okumak oldu.Kafam çok ağır kitapları kaldırmıyor daha çok psikolojik gerilim,macera tarzı kitaplar seçiyorum.Hikayelere dalıp gitmek sonu takip etmek çok rahatlatıcı..
Ece ile ilgili kitaplara biraz ara verdim çok bilgi kafa karıştırıyor biraz durup sindirmek lazım : )
Okuduğum kitapları aşağıda listeliyorum.
Millenium serisini şiddetle tavsiye ederim ilk kitabı "Ejderha dövmeli kız"ı çalışırken okumuştum annemin ısrarıyla ikinciye başladım ve elimden bırakamadım hemen sonuncuyu bitirdim.Muhteşemdi.
Daha sonra Siyah Kan'ı ve Açlık Oyunlarını okudum şimdi de ikincisi olan Alaycı Kuş'u okuyorum yeni sayılır.Kurgusu yaşananlar,açlık,insanların yaşam savaşı öyle anlatılmış ki !! merakla okuyorum.

Pegasus Yayınları-Stieg Larsson-Ejderha Dövmeli Kız
      "           "            "        "       -Ateşle Oynayan Kız
      "           "            "        "       -Arı kovanına çomak sokan kız
Doğan Kitapçılık-Jean Christophe Grange-Siyah Kan
Pegasus Yayınları-Suzanne Collins-Açlık Oyunları
      "           "              "           "     - Alaycı Kuş

Şimdilik benden bu kadar..
İyi okumalar.
    

1 yorum:

Adsız dedi ki...

[url=http://buydiflucan-online.org/]Buy Fluconazole[/url] Canadian Levitra Pharmacy http://40mg-lasix-buy.com/

Pages