13 Ocak 2012 Cuma

Bu sefer bulamadım

Aman ya koca yazıyı yazıyorum harika gelgelim şu başlık muhabbeti acayip sıkıntı yaratıyor bazen :( valla köşe yazarlarına hayret ediyorum hergün hergün iyi iş vallahi.
Bugün bütün gün ev ile uğraştığımdan Ece'yle pek oynayamadık.O da biraz benim etrafımda biraz kendi kendine geçirdik bugünümüzü..

Kuzumla elişi kağıdından kurbağa yaptık ama nedense Ece beğenmedi : )))) valla güzel oldu ya cidden..
Banyosunu da yaptı aşkım bugün biraz erken uyusa da bende dinlensem.
Her akşam aynı rutini oturttuk çok şükür ekstra durumlar hariç hergün aynı sistemde uyuyor artık benim koca kızım.( Ne kocası yaaa bebek bebek o daha )
Saat 20:30-21:00 arası odasına gidiyoruz 2 veya daha fazla kitap okuyoruz sonsuz sorular ve cevaplardan sonra öpüşüp koklaşıp uyuyor.
Tabi böyle yazıya dökünce bir cümle de hoooooop iş bitti,gel bir de bana sor valla bazen isyanlarda oluyorum çünkü Ece babasına çok az kitap okutuyor her akşam benimle uyumak istiyor.E bende bazen yorgun oluyorum

Buarada bir de yeni çıkan bir huyumuz var ki! gece gelip yanımıza yatıyor sabah üçümüz uyanıyoruz :))))))
Hee unutmadan yatış şeklimiz şöyle Eceyle Sonat yanlarda ben ortadayım :(( Ece ortada yatamazmış rahat edemiyormuş :))) hey allahım hem uyuyamıyorum hem de kıyamıyorum,biraz daha gitsin bakalım şimdilik ses çıkartmıyoruz alttan alttan anlatıyorum ama  işine gelmedi ya ıhh ıhhh anlamıyor.

Tam bir elma kurdu oldu günde bıraksam 3 tane elma yiyor yanında başka meyvalarda tabi.Yanıma geliyor "anne elma yiycem ama bütün bütün" : ))
Haftasonu kızımla Maltepe Carrefoura gittik Ece'ye hediye gelen bir mont vardi onu değiştirdim yerine 1 pantolon bir kazak aldım.Mothercare % 50 indirimde haberiniz olsun.Ece birde kendine külot beğendi.
6 tane küloda 30 TL (indirimli hali ) verdim ne biliyim herşeyi çok güzel herzaman beğenerek giydiriyorum diğer fiyatları anlıyorum da ne biliyim çorap külot bunlar çok geliyor nedense.
Birde mothercare'in kalıpları küçükmüş galiba halbu ki senelerdir alıyorum.Ece'ye alınan mont 4-5 yaştı olmadı.Külotları da 4-5 yaş aldım hesapta biraz büyük olsun dedim, biraz önce bir giydirdim cuk oldu :)) tamam benim kuzu biraz tombik ama kalıplar da fena yani.
Ece'ye ne zamandır yağmur çizmesi istiyordum onu da Flo'da buldum 35 TL süper tatlı birşey.Mor ve çiçekli içi de tüylü hayret ettim almamamın bir nedeni ayaklarını üşütürmüydü ama bu çizmenin içi tüylü ve çok sıcak bayılarak aldım :)
Ece'de bir giydi çizmeleri bir daha çıkartmadı :) yakında fotolarını eklerim.

Oradan buradan yazdım bir yazı böyle böyle kırıcam mahkus talihimi ve hep güzel haberler ve yazılarla çıkıcam karşınıza ( Olumlama-imgeleme herneyse ondan yapıyorum çaktırmayın )

2 yorum:

khaleesi style dedi ki...

Ay masallah kiziniza bayildim cok tatli ya yerim ben onu:))
Blogunuzu yeni kesfettim uyenizim birazdan sevgiler
Bende beklerim:)
khaleesistyle.blogspot.com

Chido's dedi ki...

khaleesi style ; teşekkürler :) hosgeldin,ugrarim mutlaka :)

Pages