10 Ocak 2012 Salı

Karar verdim

Bugün çok düşündüm ee malum kış günü evde olunca işten güçten sonra insan bayağı bir düşünüyor :) karar verdim bundan sonra blogumda sıkıntılarımı değil sadece ve sadece Ece ile ilgili şeyleri paylaşıcam.
Kızım inşallah uğur getirir.Yok bu ne yahu ben bloguma uyuz uyuz yazmaktan sıkıldım valla okuyanlara helal olsun teşekkürler.Ne demişler karşındakini değil önce kendini değiştir ( bunun gibi bir cümleydi işte ) bende önce yazılarımdan başlıyorum değiştirmeye!! düşünme aşamasındayım başka şeyleri kafamdan çıkarınca inanılmaz rahatlıycam......
Lale devri kapandı yani Ece devri başlıyor.Bu kadar sıkıntıdan dertten kuzumun güzel sözlerini o güzel günleri ni yazmayı unuttum hani.Hemen bir toparlanma sürecine giriyorum.Bundan sonra bir dönem kendim haricinde herşeyi yazıcam.Belkim mahkus talihim döner : ))))

Hadi dostlar kendinize iyi bakın..

Hiç yorum yok:

Pages