9 Ocak 2012 Pazartesi

Öylesine..........

Biraz içimi döksem acaba sıkıntılarım uzaklaşır gider mi? Bir yerlere gitsem acaba düşüncelerim de benimle gelir mi? biliyorum tabi ki maalesef evet !! şöyle dışarı çıktığımızda bütün kafamızda ki sorunları evde bıraksak birkaç saat hiçbirşey düşünmeden yaşasak fena olmazdı..
Düşünmeyeyim diyorum olmuyor,üzülmeyeyim diyorum olmuyor : (( zaten ezelden beri olmadık şeyleri kendime dert etmeyi pek severim ....
Kızkardeşim güle oynaya gittiği Kastamonudan 2 çocukla ağır depresyon ve azmış bir panik atakla döndü şimdi tedavi oluyor.Eşi orada kaldı kardeşim çocuklarla annemlere yerleşti.Babamlarda 7 kişi öyle böyle gidiyor bir şekilde.Herşeyin başı sağlık kardeşim iyi olsun da eşi de gelince güzel bir yuva kurarlar.
Babamın hastalığı inşallah tekrarlamamıştır diye dua ediyoruz,geçen hafta tomografi çektirdi 3-4 gün sonra belli olucak.
Ece desen 3 senede allah beterinden korusun hep dua ediyorum o ayrı bu 3. operasyonu olacak :( neyse ki kızım çok çok rahatlıyacak bu yüzden iple çekiyorum aslında.
Bir biz kalmıştık karı koca o da bonus oldu hepsinin üzerine tuz biber oldu!!!! bu konuya fazla girmeyeceğim..
Diyeceksiniz ki Çiğdem hep mi bu ara seni buluyor ? hep mi karamsar düşünüyorsun yada bu kadar görme!
Ne yapayım bende buyum işte .. Etrafımda olan bitene kafamı çok takıyorum boşuna üzülüp kendimi yıpratıyorum.Ne zaman akıllanıcam çok merak ediyorum....
Allahtan Ece'm var güzel kızım da olmasa bu ara gülecek neşelenecek birşey bulamıyorum.Herşeyin yorgunluğu yeni yeni çıkıyor desem yeridir.
Birçok şeyi ihmal ettim en önce kendimi sonra ailemi ve arkadaşlarımı birçoğu kırılmış hala sitem ediyorlar ne deseler haklılar ama laptopum ancak tamir oldu ve elime ulaştı ikincisi  Ece'den fırsat kalınca ancak girebiliyorum nete,malum kış olunca da ev ve sokak gezmelerimiz zaten pek kalmadı.
Tatsız tuzsuzum bu aralar geçer umarım insanların ne dertleri var çok şükür yine de halimize.
Herşeyin yoluna girmesini diliyorum en kısa zamanda lütfen 2012 bari sen güzel gel....

2 yorum:

Sheena dedi ki...

Iyi dusunelim iyi olsun...
Ablana cok uzuldum :( Umarim kisa surede toparlar kendini..
Baban konusunda neden bilmiyorum eminim, iyi cikacak sonuclari.
Ece, bunu da atlatacak..

2012 sadece guzel degil cok guzel olacak goreceksin bak!!

Chido's dedi ki...

Sheena; Haklısın ama gel gor ki iyi filan dusunemiyorum bu ara :((
Kardeşim de babamda düzelirler inşallah.
Canım 2012 nin iyiliklerini sabırsızlıkla bekliyorum :)

Pages