29 Mart 2012 Perşembe

Bugün benim Doğumgünüm

Heyyyyoooo bugün benim doğumgünüm hem sevinçliyim hem buruk.Yani hayat hızlı filan derler hep ama bu kadar da çabuk akmasın canımm...
Allah'im yolun yarısına 2 sene kaldı orta yas bunalimi mi var sırada :))) 35 ten sonra hayat geriye dogru akıyor bence artık :)) hahahahahah şaka şaka valla benim için hayat aslında aynı hızla gidiyor.
Hersey bir yana allahtan önce sağlık sonra Ece'mle Sonat'la sevdiklerimle mutlu bir hayat istiyorum yok oyle büyük hırslarım keşke biraz olsaydı....
Aslinda ilk yazımı başka hazırlamıştım ama bugün içimden ne gelirse oyle yazıyorum.
Doğumgünümü ilk kutlayan kızım oldu belki esim akşama bir sürpriz filan yapar tabi bilemem ama sabah Ece okula gitmeye yakın pasta istedi bende tam koyarken hadi anne mum da koyalim dedi bende dogumgünümü kutlayalim bari dedim :)) yavrum annesinin kuzusu bana Mutlu yıllar şarkısını söyledi hayatımda hic unutmayacağım O iyi ki dogdun anne mutlu yıllar sana deyişini :)) seni yerim ballı kızım sen ne zaman buyudunde annene dogumgünü şarkısı söylüyorsun.

Bu arada gelelim biraz bize Ece genizeti ve bademcik operasyonu gecirdi şimdi gayet iyi maaşallah.Operasyonumuz cok iyi gecti şimdiden faydalarini goruyoruz.Tabi ben bittim mi desem yeniden mi dogdum desem bilemedim.Evet 3 ameliyat bu kadar doktor ve yasadiklarimiz hem Ece'yi hem bizleri cok yordu allah beterinden korusun.

Bizde dusunduk ve Ece'yi okula verdik.Kırmızı Şeker Anaokulu isminde cok guzel bir okul detaylari baska bir yazimda yazicam.Ece simdilik aglayarak gidiyor ,tabi o bir agliyor benim icim bin agliyor aman ne zormus okul mevzulari anam agliyor hanımzadeyi alistiricaz diye dokmedigim dil kalmadi nerdeyse vazgeciyordum ama cadi bugün biraz daha iyi gitti okula.Sonay hn. a gore aslinda Ece cok iyi geciriyor bu sureyi  sonucta bizden kopma ve alisma suresi var Ece de bizim tahminimizden daha iyi alisiyor.Hayır en ilginci evde gidene kadar agliyor okulun kapisindan giriyor cit yok guzel guzel oynuyor.Sade bize nazı yani :)

Diyecegim bizde okullular kervanına katildik.Ece'yle ilgilenmekten valla ne blogumla nede baska birseyle ilgilenemiyorum bu aralar ama şikayetçi değilim eeeeeeeee annelik bu ....

Artık Ece okuldayken rahatlikla nete girebilirim blogumu da duzenleyip yeni sürprizlerle gelicem yakında demiyorum ne zaman niyetlensem birşeylere hep aksilik çıkar bu sefer diyorum ki ; hayırlısıyla...

Evet canlar bana müsaade Doğumgünümü kutlayan herkese sonsuz teşekkürler.
İyi ki hayatımdasınız sizleri çok seviyorum.
Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Pages