19 Nisan 2012 Perşembe

Küçük ressamım

Ece'yle bazen de parmak boyası yapıyoruz çok çok zevkli geçiyor.Renklerle arası çok iyi resim yapmayı seviyor hergun mutlaka biraz yapar en çok sulu boyayı seviyor bende her zaman resim konusunda yanında olmaya çalışıyorum.Küçük olduğu (sanki çok büyüdü de neyse) zamanlar banyoda küvete sokardım önce güzelce kalebodurları boyar sonra birlikte önce banyoyu yıkardık sonra da Ece'yi yıkar çıkarırdım şimdiyse oturma odasında ki dolaba iki buyuk kartonu arkadan bantlayıp ya da tek olarak bantlıyorum.Sonra Ece'nin önüne koyuyorum boyaları boyuyor da boyuyor renkleri karıştırıp yeni renkler buluyoruz.Ece mutlu ben mutlu :))
Resim yapmanın,renklerin dünyasının çocuk için çok fazla yararı olduğuna inanıyorum.Gerçi bu aralar en sevdiği şey çeşitli dergilerden bulduğumuz labirentleri kendince yapmak : ) bir dikkatle o yolları bulmaya çalışması var görmeniz lazım bir ara videoya alicam. Artık gülen yüz yapiyor :)) güneş yapıyor allahım bugünleri de gördük :)) müthiş bir duygu bu annelik tarifi zor.. karalamalardan yavaş yavaş gerçek resimler çizmeye başlamasını izlemek o gelişime tanık olmak inanılmaz keyifli benim için.
Ne zaman kırtasiyeye girsek önceden kitaplara giderdi şimdi de boyalara :)
Bir de Pepee'nin dergisi ve Meraklı Minik vazgeçilmez bizim için  iki dergide de çok eğitici konular oluyor hem bana fikir veriyor hem de Ece elinden düşürmüyor bazen aynı şeyleri boyuyor aynı oyunları oynuyor artık hem okulun etkisi hem yaşının sanırım tek başına oyun oynamaya başladık çok şükür bir ara beni ciddi anlamda bunaltıyordu hani o kadar saat oynuyoruz bir beş dk. başka bir şey yapıyım desem ne mümkün : ) yine ne yapıp edip oyuna dönerdik.

Biraz daha akıllandı bıcırım büyüdü ama daha da zorlaştı herşeye bir inat inat bazen ağlamalar bazen aşırı tutturmalar bir cevaplar şu sıralar en sık duyduğumuz şey Hayır kelimesi neyse konuyu dağıtmayayım bu aralar disiplin konusunda iki taktik uyguluyorum daha sonra ki yazımda paylaşıcam.

Gelelim Ece'nin resim yaparken ki fotoğraflarına ekleyebilirsem bir de video,size bakmalık Ece'ye hatıra hadi iyi seyirler : ) )











2 yorum:

Sheena dedi ki...

Çido...
Ece kilo almis...
Mincirmalik olmus :DDDD

Chido's dedi ki...

Evet aldı biraz daha tombili :) sen bir de banyo yaparken gör teyzesi valla bazen ısırıcam zor duruyorum :)

Pages