15 Mayıs 2012 Salı

Anneler günümüz kutlu olsun

Biraz geçte olsa tüm annelerin anneler gününü kutlarım.Allah başımızdan eksik etmesin hep yanımızda olun.
Ece okulda kocaman kendi el izleriyle süslediği bir kart hazırlamış bana bir de üzerinde şiir var.
Çok samimi söylüyorum hayatım da aldığım en güzel hediyeydi nasıl mutlu oldum çok acayip hissettim.
Benim küçük meleğim ilk defa anneler gününü bilinçli bilerek kutladı : )
Güzel kızım inşallah sen de bir gün anne olur ve bu duyguları yaşarsın seni çok seviyorum esmerim.

Bu da kartta ki şiir;


Anneme çiçek verdim,
Annemden güzel değildi !


Anneme hediye verdim,
Annemden değerli değildi !


Anneme öpücük verdim,
Annem nasıl da sevindi!


Anladım ki en değerli şey,
Anneme göre bendim,
Bana göre annemdi !




Annem nefesimsin çok değerlisin.

4 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

Annelik ne kadar da güzel bir duygu bende bu sene bunu daha iyi anladım.
7 yaşında kızım aynen dediğiniz gibi bilinçli bir şekilde kutladı beni.
Allahım hayırlı sağlıklı evlatlar yetiştirmemizi sağlar inşallah
Sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

Annelik ne kadar da güzel bir duygu bende bu sene bunu daha iyi anladım.
7 yaşında kızım aynen dediğiniz gibi bilinçli bir şekilde kutladı beni.
Allahım hayırlı sağlıklı evlatlar yetiştirmemizi sağlar inşallah
Sevgiler

annecik dedi ki...

esmer güzele kocaman aferim bızdığın rahatsızlığı ne durumda inş. iyiye gidiyordur seninde anneler gününü kutlu olsun tatlım

Chido's dedi ki...

Sevil Şahin; Amin Sevil hn insallah hayırlı mutlu günlerini görürüz.
Sevgiler :)

annecik;İyi maaşallah biraz öksürüğü var sadece.sevgiler :)

Pages