26 Mayıs 2012 Cumartesi

T-şört baskısı

Itır'cım işte beklenen baskım : )) tabi baştan söyliyeyim acemilikle t-şörtün önünü lekelemiş bulunmaktayım ve çabalarım da sonuçsuz kaldı neyse ki deneme t-şörtüm olacak olacak artık kendileri : ))
Ama sonuç çok güzel oldu mutlaka tekrar yapıcam.
Bu fikri de bir gece internette gezerken sanırım bu becerikli hatunun V and Co. sitesinde gördüm hayranım yaptıklarına mutlaka bir göz atın o cantaya baskı yaptı ben t-şörte denedim aslında heryere yapılabilir.
aşağı resimlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum hadi kolları sıvayın çok basit resimlerden çözersiniz işi :) sizin yaptıklarınızı haber verin bekliyorum :))

Kısaca izah edeyim biraz ; Once sectigimiz t-şörte kalıbı iğneleyip istediğimiz renk ve modeli silgili kurşun kalemin silgili kısmını stampa gibi kullanıp dseni yapıyoruz daha sonra işlem bitince tersinden ütüyle sabitliyoruz.
Benim yaptığım ilk hata t-şörtün içine kalın bir karton koymamak oldu.
İkincisi ise dikkatsiz bir hareketle bir çuval emeği çöpe atmış oldum :) neyse birdaha ki sanırım daha iyi olur.


Sevgiler,










2 yorum:

Sheena dedi ki...

lekeyi de kapatsan baska bir sey ile?
bu kadar ugrasmisken atma kenara :(

Sheena dedi ki...

lekeyi de kapatsan baska bir sey ile?
bu kadar ugrasmisken atma kenara :(

Pages