13 Ocak 2013 Pazar

Atom karınca !

Şu aralar aynen bu vaziyetteyim şikayetçimiyim ? hayır ! canımıniçi eşim iyileşiyor yoruluyorum ama evimiz de maaşallah huzur var kötü günler geride kaldı artık..

Bana da bir haller oldu hoş genelde de hep oyleydim ama şimdi birşeylerle uğraşmadan duramıyorum sanırım kafa dağıtıyorum ve çook iyi geliyor sağ elim alarm durumunda bir ağrıyor bir ağrıyor ama ben inatla birşeyler yapıyorum aylarca internete girmedim elim geçsin diye başımıza gelenlerden sonra mecburen elimi de unuttum : ( şimdi de ben onu unutuyorum : )

İnatla İSMEK porselen boyamaya yazıldım doktorumla konuştum bileklikle yapabilirsin dedi, bileklikle boya yapan tek şahıs benim herhalde  :)) ama gelin görün ki dünyayı unutuyorum haftanın bir gunu 4 saat bana  öyle iyi geliyor ki bıraksalar günlerce kalkmadan boya yapabilirim ! 

Ece'ye süveter başladım : ) kardeşimden aldığım dikiş makinasıyla kendi kendime dikiş öğrenmeye çalışıyorum paça kısaltmalarım gayet başarılı şimdi de çanta organizeri yapmaya çalışıyorum arada 2 atkı ördüm bir Ece'ye bir kendime evet şuan "kaşın Çiğdem kaşın elin başına iş açınca görürsün" dediğinizi duyar gibiyim :)) ama inanın duramıyorum yoksa sıyırmama az kaldı 2-3 yıldır yaşadığımız üstüste gelen sıkıntılar bende değişik bir ruh hali bıraktı.Sabahın 7 sinde kalkıyorum günde 5-6 ogun yemek bir dunya ev işinden sonra gece ve arada kalan zamanlar da bu işler çıkıyor ortaya dedim ki blogum da hep hastalık paylaşıyorum artık yeter bundan sonra yaptıklarımı beğendiklerimi ve eğlenceli şeyleri yazacağım bu da ilk yazım gibi olsun.
Aklımda ve listem de çok güzel işler var işlerim bittikçe veya aralarda ekliycem.

Bu arada sizlere sormak istediğim birşey var diğer blogum olan Ivır zıvır köşesini sizce hayata geçirmelimiyim ? bu blogumda yaptığım işlerimi ördüğüm atkılarımı kullanmadığım ne varsa satmak istiyorum bir türlü cesaret edemedim fikirlerinize ihtiyacım var ?

Hadi dostlarım sağlık ve sevgiyle kalın..



Hiç yorum yok:

Pages