20 Ocak 2013 Pazar

Berrasu iyileşecek biliyorum


Şuan bu satırları yazmak benim için çok çok zor ! erteledim utanıyorum çünkü yazamadım yapamadım ! şuan inanın ağlamaktan yazmaya bile zorlanıyorum oyun grubumuzdan Berrasu kuzumuz bundan 1,5 ay kadar önce Lösemi hastalığına yakalandı : ((( benim için anlatmak bu kadar zor iken kim bilir Ülkü'ye yaşaması ne zordur !! ama biliyorum ki Ülkü inatçıdır Berrasu ondan daha inatçı gerçekten yürekten inanıyorum bu günleri atlatacaklar mutlu ve sağlıklı bir şekilde evlerine dönecekler bizler de yine kuzuları biraraya getireceğiz.
Ece'nin geçirdiği ameliyatlar v.s lerden dolayı dostumu anlıyorum o hastane kokusu bile insana yetiyorken canından bile çok sevdiğin evladının yaşadığı şeyler hiç kolay değil.

Ülkü'cüm affet beni sadece telefonda konuştuk Sonat'ın hastalığından gelemedim yeterince destek olamadım ama aklımdan hiç çıkmıyorsunuz Sonat'la dua edip duruyoruz.
Eminim bu kadar çok dua işe yarayacak ve allah size evladınızı bağışlayacak.Orada ki tum hastalara cocuklara acil acil şifalar diliyorum.

Blogumu açtım açalı o kadar yazı yazdım ilk defa bu kadar zorlanıyorum.
O yüzden kısa kesicem yeminle yazamıyorum.

Güzel Berrasum küçük ressamım dayan kızım o ağlayan resimlerin bugün bitirdi beni içim eridi dayan teyzecim geçecek bitanem allah sana dayanma gücü versin..

Ülkü'cüm allah sana da kuvvet sıhhat ve sabır versin arkadaşım.


Şuan Berrasunun en çok ihtiyacı olan şey kan ihtiyacı onun için lütfen aşağıda yazan bilgileri alarak lütfen elimizden geldiğince kan verelim ve destek olalım.

Önemli : Berrasunun kan grubu 0 RH + ama her kan grubu kan bağışı yaptığında Berrasunun bir kan alma hakkı doğuyor.

Sevgili Ayça'nın Pi-nik kuş sitesinden yapıştırıyorum.


BERRA KUZUSU İYİ OLACAK!
Gelişmeleri ve iyileşme sürecini blogdan takip edeceğiz — > http://berrasukuzusu.wordpress.com/
Ayrıca ilik donörü olmak isteyenler için:
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi’ne ait bir banka var: Akraba Dışı Doku ve Kordon Kanı Bankası
Bankaya ait bir internet sitesi var: www.kokhucrebagisla.com 
Burayı tıklayıp kaydı bölümüne girin.
Karşınıza 2 tane form çıkacak.
Soldaki formu tıklayın ve gerekli bilgileri eksiksiz bir biçimde doldurun.
Daha sonra e-mail adresinize bir kod numarası gelecek.
Bu kod numarası ile birlikte size en yakın sağlık kuruluşuna gidin.
Size bildirilecek olan tüp biçimi ve diğer istenenlerle birlikte kan verme işleminizi gerçekleştirin.
(içinde 7,2 mg EDTA bulunan 4’er cc’lik 2 adet mor kapaklı tam kan (hemogram) tüpü)
Daha sonra verdiğiniz kanı oda ısısında kalacak şekilde paketleyerek aşağıdaki adrese kargo ile gönderin.
24 saat içinde bankanın elinde olması gerekiyor. 
(Lütfen, tüplerin üzerine TC kimlik numaranızı ve aldığınız e-postada yer alan başvuru numaranızı yazmayı unutmayınız.
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi
 
İbni Sina Hastanesi Hematoloji Laboratuvarı, Asma Kat
Sıhhiye, Ankara 06100
Sağlık Bakanlığı prosedürü gereği kargoyu gönderen kişinin ödemesi gerekiyor.
Kimler kan verebilir?
Kan Vermek İçin Aranan Şartlar Nelerdir ?
1-) Kendini iyi ve sağlıklı hissetmek.
2-) 18 Yaşını Doldurmuş olmak , 55 yaşının altında olmak( 19 undan gün almak ).
3-) 3 Ay içinde kan vermemiş olmak.
4-) 1 Ay içerisinde Diş Operasyonu ( Diş Çekimi, Diş Protez Vs. ) olmamış olmak.
5-) 24 Saat içerisinde Alkol almamış olmak.
6-) 1 Sene içerisinde uyuşturucu kullanmamış olmak.
7-) 6 Ay içerisinde Lokal Anestezi ( Bölgesel Operasyon Örn: Burun Operasyonu) gerektirecek bir operasyon geçirmemek.
8-) 1 Sene içerisinde Genel Anestezi gerekecek ameliyat olmamış olmak.
9-) 1 hafta içerisinde Belirli ilaçları Kullanmamış olmak ( Not: Liste çok geniş olduğu için bu ilaçların türevlerini burada yazamıyorum ayrıntılı bilgi için doktorunuza başvurunuz… )
10-) 1 Sene İçerisinde Tetanoz,Kuduz Aşısı Olmuş olmamak.
11-) 1 Ay içerisinde aşı olmuş olmamak.
12-) Kalp hastalığı riski bulundurmamak.
14-) Bir yıl içinde Kolonoskopi ( Makattan alet yardımıyla muayene ) olmuş olmamak.
15-) 1 yıl içerisinde aktif iyot tedavisi almamak.
16-) Şüpheli Cinsel ilişkiye girmemek.
17-) Metabolik bir hastalığı bulunmamak.
18-) Son 1 Yıl içerisinde Kan Transfüzyonu almış olmak
19-) Son 1 yıl içerisinde Dövme/ Akapunktur Yaptırmamış olmak.
20-) Son 1 yıl içinde sıtma geçirmemiş olmak.
21-) 60 kilonun üstünde 120 kilonun altında olmak.
22-) Kan verebilecek damar problemi olmamak.


Hiç yorum yok:

Pages