16 Ocak 2013 Çarşamba

Bu da hobi odamın yeni hali : )

Kaç yıldır bir türlü elimin değmedi oturma odamı nihayet dekore ettim : ) koltugu da yenileyince tam olacak kanımca :)) ne zamandır kitaplık arayıp duruyordum ya büyük ya istediğim gibi değil ya fiyatlı derken bir gün komşum da otururken " ya o gardolabi diğer tarafa alsan" diye başlayan bir cümle ile kanıma giren komşum Leyla'yı buradan öpüyorum : ) hemen eve inen kurtlu kişilik olarak aldım elime metreyi dolabı ölçtüm aaaa bir baktım diğer tarafa sığıyor hemen yarın sabah nalbura giderek Krem rengi Polisan boyayla iki kat odayı boyadım ve dolapla bilgisayar masasının yerlerini değiştirdim,ertesi gun Maltepe'nin altını üstüne getirerek kitaplık aramalarım sonucunda Carrefour da 59 TL ye kitaplığımı buldum : ) yağan yağmura kutunun büyüklüğüne bakmadan eve gelip monte ettim ve bilgisayar masasının yanına köşeleme koydum ve  kitaplarımı dizdim işte gerçekten huzura erdiğim an bu andır : )

Şimdi oda tam gönlümde ki gibi bana hobi odası misafirlere oturma odası Ece'ye de tv odası olduu :)

işte bunlar da fotolar kısmetse boş olan duvarlarıma da inşallah İsmekte yaptığım ürünlerimi asmayı düşünüyorum kısmetse..

Huzurla sağlıkla oturmayı diliyorum amin :)



Şimdilik biraz dekorasyon işine ara verdim.Tabi bu dekorasyonu yapalı da yaklaşık 2 ay oldu ama ben yine ancak ekleyebiliyorum : ( geç oldu ama temiz oldu heheheheh :)

4 yorum:

ElfAna dedi ki...

Ne guzel kotardin sen bu isi:)

Chido's dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Sevgi Ates dedi ki...

çok gğzel gerçekten . İşyerim klasik mobilya dan selamlar

Chido's dedi ki...

Çok teşekkür edeim.Siteniz tam gezilesi bayıldım :)

Pages