10 Şubat 2013 Pazar

Puffff !!!!

Canım sıkkın içim hava gibi karanlık : ( neden diye sormayın birçok neden derim..
İnşallah geçecek herşeyin geçtiği gibi...
yaş mı geliyor yavaş yavaş yaşadıklarım mı beni bu kadar yoran anlayamadım !! herşeye çabucak kızar oldum tahammül sınırım eksilerin altında sizce ne yapmam lazım ! hobilerimi bile pek yapamaz oldum porselen boyamanın dışında bir onu yaparken huzurluyum dünyayı unutuyorum bıraksalar kalkmadan saatlerce sabahlara kadar porselen boyarım.. Tabi şu ağrımayan sağ elim olmasa : ( bu aralar yine çok ağrıyor galiba sol elimde ona eşlik etmeye başladı ileri de onda da başlayacak sanırım.Bileklikle bir yere kadar idare ediyorum eee birseyler yapmadan da olmuyor ! hiçbir şey yapmasam ev işleri ve yemek filan yetiyor ağrımasına..çook ileride ameliyat yolları taştan galiba..aman bazen diyorum hemen ameliyat olsam da geçiverse. Bahar gelsin yaz gelsin belki neşem de yerine gelir..daha çok var evet ama gönlüm istiyor işte..
Sakın demeyin Çiğdem şükret bak neler atlattınız evet atlattık allaha her zaman binlerce kere şükürler olsun hep ettim hep de edicem en kötü günümüz de bile..biraz yoruldum kısacası beni ne kendime getirir bilemiyorum şimdilik o kadar sıkılıyorum ki rüyalarım da tuhaflaştı akşam bir kabusla uğraştım ve sonunda filmlerde ki gibi "ECEEEE" diye bağırarak yataktan fırladığım gibi kızımın yanına gitim şok şükür i rüyaymış.Beni tanıyanlar bilir rüyalarım bir ilginçtir hayır olsun inşallah diyelim..
Biraz sonra dikiş dikmeyi deniycem deniycem diyorum maksimum sıkılma sürem 10 dk. umarım dişimi sıkar bitiririm çünkü gerçekten iki kumaşta çok güzel hatta daha yapmadan bir sipariş bile aldım komşumdan.
Allah herkesin gölüne göre versin sonra da benim.. karışık duygularım daha fazla yormayayım sizleri.
benim keyfim dipte ama size güzellikler neşeli günler dilerim.

Sağlıkla kalın.



Hiç yorum yok:

Pages