6 Mart 2013 Çarşamba

İlk bluzum

Önce maaşallah deyin : ))  bu aralar hakikaten birçok şeyle uğraşıyorum allah utandırmasın,yakında porselenlerimle de karşınız da olucam.
Şimdi gelelim ilk kıyafet dikimimi evet hayatımda ilk defa kendime bluz diktim evet kimine göre çok basit ama  bana göre oldukça zor birşeydi bluz dikmek yada bir kıyafet...
öncelikle çok da zor değilmiş onu anladım biraz cesaret biraz bilgi biraz da kumaşla oluyor : ))
Pazardan aldığım bu kumaşı önce fular yapmaya karar verip sonra kıyamadım dedim ki dur bir deneyeyim bir arkadaşımın beğendiğim bluzundan kalıp çıkarıp kenarlardan dikiş payı bıraktım sonra oturdum dikmeye başladım en çok kolları takma da zorlandım ama sonuçta başardım : )

Tabi süs eklemeyi de kesinlikle unutmadım : ))


İşte karşınız da yeni bluzum

Hiç yorum yok:

Pages