29 Mart 2013 Cuma

İyi ki doğdum :)

Bugün doğum günüm allah'tan sağlıklı, huzurlu ve bol şanslı  kuzumla aşkımla ve sevdiklerimle geçireceğim bir yaş diliyorum malum şu birkaç aydır çok sıkıntılarla uğraştık bazıları hala devam ediyor ama mutluyum şükrediyorum hayatın getirdiklerine kollarımı açtım kucaklıyorum : )

Bir yaş daha geçti ömürden seneye Cahit Sıtkı Tarancı'nın yaş otuzbeş yolun yarısı şiiriyle başlarım artık...
gerçekten büyüyorum galiba : ) vay beee 35 e giriş yaptım şurda 40 a ne kaldı :))))))))))
yok yok benim ruhum her zaman 18 lik çıtır olarak kalacak ne yaşarsak yaşalım seviyorum gülmeyi eğlenmeyi üzüntüler de gelsin koymaz bize herşey gelir geçer evladımın acısını üzüntüsünü göstermesin allahım gerisi boş.

Neyse yeni yaşımı yeni umutlar ve hayallerimle karşılıyorum.

Doğum günüm de arayan mesaj atan herkese teşekkürler iyi ki varsınız iyi ki hayatımdasınız.


2 yorum:

annecik dedi ki...

doğum günün kutlu olsun her yaşın tadı başka yaşlana bilmekte güzel şuan ki yaşının 3 katını da görmeyi nasip etsin yaradan :))

Chido's dedi ki...

annecik; İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah :)

Pages