11 Ağustos 2013 Pazar

Bayram yazısı :)

Herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun.Yine şahane bir bayram oldu bizim için işe yeni başlamışken bu tatil hem Ece'ye hem bana iyi geldi,kuzumla bol bol zaman geçirip dinlendim.
İlk gün ki bayram ziyaretlerinden sonra Ece'yi Şirinler 2 nin filmine götürdüm çok çok beğendik çok eğlendi hatta bir defa daha gitmek için bayağı bir dil döktü.
Bugün de sabah sahilde eltimlerle kahvaltıdan sonra Ece'yi alıp Türkan Saylan Kültür Merkezine götürdüm babamız evde dinlendi,bizde iyi ki gitmişiz..

Önce oyun parkında 1 saat oyun oynadıktan sonra önce Dinazor müzesi sonra da Yalvaç Ural oyuncak müzesi ve bir fuaye gezdik.Ece önce dinozarlardan biraz korktu sonra anlatınca gayet keyifle gezdik en son da çocuk kütüphanesinde zaman geçirdik.Kütüphaneye Ece'yle içimiz gitti  desem yeridir bayıldık onca kitap oku beni diye bakıyor hepsi rengarenk ışıl ışıl eğer okuma biliyor olsaydı sanırım bugün orada 2-3 saat geçirirdik.
Kesinlikle gitmeli çocuğunuza bu ortamı yaşatmalısınız.Okuduğumuz kitaplardan sonra kütüphane ziyareti çok hoş oldu hatta Ece "anne sessiz konuşmalıyız" deyince gülümsedim :)) mesaj alınmış :)
Türkan Saylan Kültür Merkezi yetkililerini emeği geçen herkesi tebrik ediyorum teşekkürler.

Bir bayramın daha sonuna geldik ve her ev kadını gibi yemek,ütü ve son ev toplama turları bitti sonra takı yapmak için oturacağım facebook adresime yeni takılar ekliyorum yeniler de yapılıyor.
Her zaman ki gibi allah güç sağlık versin koşturmacaya devam...

herkese mutlu günler..





















Hiç yorum yok:

Pages