6 Ağustos 2013 Salı

Rüzgar bizi çoook uzaklara uçurdu ...

Selamlar,

Yine bayağı ara verdim yazılarıma taaa Nisan'da yazmışım son yazımı :( O kadar yoğun o kadar değişken birkaç ay geçirdim ki !!!

En önemli değişikliklikle başlayayım yine eski işime Ekol Lojistikte ki iş yaşantıma geri döndüm hem Ece'nin okula başlayacak olması hem de bazı maddi sıkıntılardan dolayı bizim için en iyisi sanırım bu oldu.Evet hala alıştığım söylenemez daha doğrusu Çiğdem olarak çalışmayı çalışma hayatını o koşturmacayı çok özlemişim, ama anne Çiğdem olarak içim bayağı buruk Ece'de daha alışamadı yaklaşık 20 gündür çalışıyorum daha yeni yeni ağlamadan beni uğurlamaya başladı.Her sabah beni 2 şer kere gözümden göz kapağımdan boynumdan çenemden heryerimden öpüyor ve balkondan 3-5 kere annecim güle güle seni çok seviyorum akşama erken gel deyip uğurluyor bazen cidden dayamıycam gibi geliyor ama herşey yine onun için...

Bir iyi yanı babaanne ve dedeyle zaman geçiriyor en azından bakıcı dertleriyle boğuşmuyorum hem kalbim daha rahat hem babaanne ve dede çok güzel ilgileniyorlar.Eylülde de zaten okula başladı mı inşallah daha rahat zaman geçirir. Nice çocuk var anne babası çalışan ne durumlar da olan çok şükür ki biz de alışacağız.

Bütün yaz porselen boyama takı ve dikiş gibi işlerle uğraştıktan sonra ki hala takı yapıyorum hep çalış çok çalış düsturundan yola çıkarak kendime yolum açık olsun diyorum :)


İşyerinde daha güzel vakit ayırarak bloguma güzel güzel yazılar ekleyeceğim.
Yakında canlı yayınla karşısınızdayım :)

Bu arada hepinizin mübarek Ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlarım sağlıklı bol neşeli günler dilerim.

İyi bayramlar

Hiç yorum yok:

Pages