9 Eylül 2013 Pazartesi

Şimdi okullu olduk :)

Güzel yavrum sen ne ara büyüdün de okula başlama vaktin geldi !..Ece bu sene okulöncesi olarak Kazım Tunç İlköğretim okulu anasınıfına başladı.
Ne zamandır biliyorduk evet ama gerçekten Ece'de bizde çok heyecanlıydık akşam uyuyamadık :)
bugün de sabahtan kalkıp hazırlanıp okula gittik bize ilk saat 09:00 da gelin dediler gittiğimizde de öğlen grubu 13:00'de gelecek dediler allahtan kayınvalidem yakında oraya gittik.Bugün de aksi gibi toplantım vardı neyse ki eşim arabayla işe götürdü toplantıya katılıp çıktım,daha sonra 13:00 de okula geldik ben aman Ece acaba ağlar mı ? filan derken bizi sınıfa aldılar çocuklar oturdu bizlerse 15-20 dk. öğretmeni dinleyip bilgilerimizi alıp çıktık çıkarken ben yine aman acaba ağlar mı ? derken maaşallah suphanallah Ece hiç ağlamadı güzelce kızımı sınıfta bırakıp değişik duygularla dışarı çıktım : ) Ahh ahh anneler derdi de inanmazdım haklılarmış daha dün emzirirken şimdi yürüyor konuşuyor derken  hey allahım okula başladı kara kuzum meleğim.

Yavrukuşum 2 aydır sokak çocuğu zaten yavaş yavaş bakkala bile gidiyor : ) eline parayı veriyorum ne alacağını söylüyorum ben balkondan bakıyorum karşıya geçip alıp geliyor umarım iyi yapıyoruzdur gerçi şu 2 aydır daha bir kendine güveni geldi kimi görse ben artık kendi başıma bakkala bile gidiyorum diyor : ) okulla birlikte eminim gelişimi açısından çok daha iyi olacak.

 Ee şimdilik okula hayatına bizler veli olarak kuzum da öğrenci olarak adım attık kısmet ilkokul 1 ' e :)

Annecim bütün yavrular gibi senin de yolun önün daima açık olsun,hayırlı uğurlu olsun inşallah.
Vatanına milletine aile ve en önemlisi kendine faydalı bir insan ol.Biz de bunu için elimizden geldiğince yanında olacağız.






Hiç yorum yok:

Pages