12 Aralık 2013 Perşembe

Kar geldi hoş geldi

Hava bırrrrr çok soğuk ama bir o kadar da güzel nihayet biraz olsun mikroplardan kurtuluyoruz.
Ece ile dün kartopu oynadık azıcık tabi ki yetmedi :( bugün de kar yok :(( kıyamam kızıma çok istiyor baktım bu hafta daha yağmayacak doğru Torium AVM ye Snowpark'a :)

Sizinle nefis resimler paylaşmak isterdim ancak şirket bilgisayarı olduğundan ekleme yapamıyorum.
Bu aralar hobilerimle ilgilenme fırsatım oluyor dün akşam boyunluk örüyordum onu bitirdim,yeni takılar için malzemeler aldım elim biraz iyileşince başlayacağım.
Hiç durmuyor içim aklımda biiiiiiirrr sürü yapılacaklar listesi beyin damarlarım bağlantı üstüne bağlantı kuruyor :) bir de şu elim olmasa !! çok şükür diyorum yine de.

Heee unutmadan her akşam Ece'nin ısrarları üzerine horon tepiyoruz damat oynuyoruz :) anasının kızı işte ne olacak :)  hem spor oluyor hem de çok eğleniyoruz hele Ece'nin bana baka baka oynaması o öğrenme isteği beni benden alıyor çok tatlısın yavrum çok tüm evlatlar gibi çok değerlisin.
Elimiz de mendil tepinirken bir video çeksek iyi olacak :)

Şimdilik bizden bu kadar sağlık ve mutluluklar sizinle olsun..






Hiç yorum yok:

Pages