31 Aralık 2013 Salı

Yeni yıla yeni tema :)

Nasıl dostlar yeni temamı beğendiniz mi? ben bayıldım biraz daha üzerinde çalışırsam güzel olacak.
Yeni yıla yeniliklerle girmek istiyorum.Aslında çok hayallerim var ama sırayla ve kısmetse :) diyorum..
 
Birde cidden farkettim ki bende hiperaktivite var!! arkadaş şirkette işim olmaz site site gezer bakınırım evde işim olmaz kendime iş yaratırım otobüste minibüste ya kitap okurum ya müzik dinlerim evde en çok boş kalırsam çekirdek çitlerim olmadı oturduğum yerde elimde birşey olur son zamanlarda iyice coştum aklım sanki bine bölünüyor ve hiç birşey yetişmiyor normalde zamanını iyi planlayanlardan ve kullananlardan olduğumu düşünüyorum ama su sıralar bazı sıkıntılardan sebep ne yetebiliyorum ne yetişebiliyorum.Yaaa bir ayağını uzat keyif yap git bir uyu keyif yap yok yok tabi ki maaşallah bana ama neden böyle hissediyorum bilemiyorum : (
 
2014 te herşey güzel ve yeterli olmasını temenni ediyorum.
Bu arada saçlarımdan çok sıkıldım ( bak yine bir sıkılma durumu :) ) bayağı uzadı hani diyorum ki şöyle Gülben Ergen gibi kısa kestirsem acaba nasıl olur? bir esiyorlar git kestir diyorum sonra da 35 senedir uzun saçlara alışmışım acaba çok yadırgar pişman olurmuyum diyorum ? Koç burcu olmamdan sebep anlık kararlar sonra canımı yakabiliyor..
Lütfen yorumlarınızı bekliyorum.
 
Ayrıca bir daha ki postumda çocuklar için evde hazırlanabilen MoonSand'in ( kurumayan kum) 
tarifini vereceğim.Hemde kuzumla nasıl eğlendiğimizin resimleri ile birlikte.
 
Sevgiyle kalın mutlu kalın : )

Hiç yorum yok:

Pages