15 Ocak 2014 Çarşamba

Gitmek mi zor kalmak mı zor?

Selam dostlar,

Söze bu sefer gerçekten nereden başlayacağımı bilemiyorum !! hayatımızda çok köklü değişiklikler oluyor hem aşırı sıkıntılı hem zorlu..

Uzun zamandır maddi sıkıntılar yakamızı bırakmadı terslik üzerine terslik yaşadık hala daha yaşıyoruz : ((( ve artık bu sağlığımızı daha çok eşimin sağlığını etkilemeye başladı, 38 yaşında 2 kalp ameliyatı,bir kalp krizi ve iç kanama atlattı.Ben desen güçlü olmaya, bir kadın olarak,bir anne olarak ayakta durmaya çalışıyorum ve son nefesimi verene kadar da elimden geleni yapacağım.
Buraya yazmak ile yazmamak arasında çok gidip geldim ama bu kadar yıldır acısıyla tatlısıyla bloğumu okuyan dostlarımla herşeyimi paylaşıyorum bunu da paylaşmakta sakınca görmüyorum.Evet eşim abisi ile birlikte yanlış bir yatırım yaptı sonuçta hepimiz etkilendik.Tabi ki bir gün bitecek biz 12 senelik evli bir çift ve 14 senedir birbirimizin hayatında iki insan olarak neler gördük neler geçirdik allah evladımızla sınamasın yeter.
Eşimi canımdan çok seviyorum her zaman birbirimizin yanında olduk bundan sonra da allah ayırmasın bunu da atlatacağız.Şuan yazarken bile ne düşünüp ne yazdığımı bilmeden içimi döküyorum sizlere.
6 ay olmuş işe gireli biraz düzene giriyoruz çok şükür,eşimin işleri de düzene girince rahatlayacağız,hobilerimden de harçlığımı çıkartıyorum ve aklımda güzel bir iki fikir daha var onlar da olursa güzel olacak.

Bazen gerçekten hayat hiç ummadığımız yöne akıyor ve biz de bu su da sürüklenip gidiyoruz.
Hayatımız için zor ama yapmak zorunda olduğumuz bir karar aldık geçici bir süreliğine kayınvalidemlerle birlikte yaşayacağız belki de böylesi hepimiz için çok daha iyi olacak özellikle allahtan dileğim Ece'nin bu taşınma ve yeni hayata en kolay ve üzüntüsüz şekilde alışmasını sağlamak gerçi dün akşam uykusundan uyanarak "anne ne olur taşınmayalım ben odamı bırakmak istemiyorum"diye ağladı bende ona babaannelerin de daha mutlu olacağımızı ,parkın yakın olduğunu bol bol parka çıkacağımızı ,işten daha erken geleceğimi vs.vs. anlattım durdum.Dilim döndüğünce izah ettim kızımın da bir şartı vardı bize kendi evimize geçince büyük odayı ona vereceğiz o da Evim şahaneye başvuracakmış ve odasını yenileyecekmiş :)) hey allahım bu çocuklar çook alem..
Bu bırakın Ece'yi bizim için de çok kolay olmayacak 12 senedir orada oturuyorum evlendim bir yıl sonra  22 yaşında geldim şuan 35 yaşındayım hey gidi hey neler yaşadık neler sevinçler,mutluluklar,üzüntüler dile kolay 12 sene geçti kızımız bile 6 yaşına geldi,alışacağız alışmak zorundayız ...anneannemin bir lafı vardır "doğduğun yer değil doyduğun yer" der o düsturdan yola çıkarak buraya kadarmış bu yolculuğumuz inşallah bundan sonrası iyi olur.

Hayatta herşey insanlar için !bize bu zor günlerimiz de maddi manevi desteğini esirgemeyen tüm eşimize dostumuza yürekten teşekkür ederim.

Güzel haberler paylaşmak dileğiyle..


4 yorum:

berrasukuzusu dedi ki...

Çiğdemcim, Allah sana da kolaylık versin.Vermiş olduğun ve aklına gelecek bütün kararlar sizin için en hayrlısı olsun.

Hayat hepimizi farklı sınavlardan geçiriyor.Bizim ailemizdeki yaşadıklarımız için o kadar çok neden?, neden biz? neden benim yavrum? sorularını sordum ki sonunda sadece bir sınav olduğuna karar verdim, başka açıklamasını bulamadım.

Sen ve Sonat bugünleri de atlatacaksınız. Ecemizin hayalinden bile büyük odası olacak. Yavularımız yaşıtlarından daha önce ayaklarının üstünde durmayı öğrendi.Şunu unutma Allah kimseyi yavrusu ile sınamasın çok zor. Beni yavrumla sınıyor :(... Allah tan geleni kabulden başka yol yok.

Sen en güzellere layıksın. Eşinin yanında sevgiyle ve güçlü bir şekilde duran bir kadının mükafatı çok güzel olacak buna inanıyorum. Geçecek, eski güzel günlerimize döneceğiz.O günlerden daha da anlamlı olacak buluşmalarımız. İyi ki yollarımız beş yıl önce keşiti, iyi ki hayatımdasın canım arkadaşım, can dostum...

Chido's dedi ki...

İnşallah herşey dediğin gibi olur dostum bende sizi iyi ki tanımışım.Evet senin ki gerçekten çok çok büyük bir sınav benim de tek tesellim bu inan Ece'yle sınamasın allah zamanın da geçirdiği ameliyatlar bile yetti allah hepimizi güzel mutlu günlere kavuştursun yine hep birlikte buluşalım paylaşalım inşallah. Yazdıkların o kadar duygulandırdı ki beni İnşallah herşey dediğin gibi olur dostum bende sizi iyi ki tanımışım.Çok çok öpüyorum ikinizi de.

Emel Sevren Pınar dedi ki...

Hayat, hepimizi sınıyor bazen Çiğdemcim. Sen dik olmayı, sağlam basmayı becerebiliyorsun bence. İnşallah bütün sıkıntılarınız bir an önce biter, mutlu ve sağlıklı bir ömür dilerim. Yavrunuzla, huzurla.

Chido's dedi ki...

İyi dilekleriniz için çok çok teşekürler Emel hn. inşallah, allah tüm sıkıntısı olanlara yardım etsin.Herkese huzurlu günler diliyorum allahtan.
Bloguma uğramanıza çok sevindim :)

Pages