14 Şubat 2014 Cuma

Kararsızlık ne kötü şey :(

Sanırım depresyona giriyorum :( hani kadınlar sıkıldıkça saç kestirir ya bende bu aralar sıkıldıkça tema değiştirir oldum bir türlü blogumun teması beni mutlu etmiyor. Evde de başka bin türlü şey ile ilgilenmekten aklıma gelmiyor işte de kota var sınırlı yerlere girebiliyorum hey allahım dön baba dönelim....

Bana önerebileceğiniz tema siteleri var mı?
Yada birkaç değişik fikir ? Hadi bakalım yardmınızı bekliyorum..

Neyse bir gün bende şöyle tam istediğim temaya kavuşacağım.

Bu aralar dekupaj ve cam boyamaya sardım takı yaparken bir yandan da bunlarla uğraşıyorum evde her cam benim için sırada ki boyanacak bir obje :) bir iş arkadaşımın siparişlerini yapmaya çalışıyorum bence güzel oluyor umarım arkadaşım da beğenir.
Bitince paylaşacağım.

Sevgiyle kalın..

1 yorum:

meltem dedi ki...

sevgili chido,s ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler izleyicilerime beklerim bende seninkine ekliycem sevgiler

Pages