17 Nisan 2014 Perşembe

Tatlı yorgunluk

Bu aralar kaça bölüneceğimi şaşırmış durumdayım malum yaz geliyor bende takı ve diğer hobilerime hız verdim harıl harıl takı yapıyorum.
Bazen hepsini kendime yapayım demiyor da değilim :))

Özellikle canlı renklerde yaptığım takılar çok güzel oldu.
Bir yandan chidosbutiğ'in hazırlıkları devam ediyor birkaç sorunum kaldı onları da çözünce tam anlamıyla hazır olacağım.
İnstagramda yeni olmama rağmen keyifle devam ediyor.Yakında çekilişler de yapacağım harika ürünler sizlerin olacak..

İş,ev hobiler derken yoruluyorum ancak mutluyum koşturmayı devamlı üretmeyi seviyorum zaten artık boş oturunca cidden kendimi boşlukta hissediyor ne yapsam diye düşünmeye başlıyorum :) sonra da amaan azıcık nefes al deyip kendimi tutuyorum :))

Ece sağolsun 6 yaşının getirdiği tüm huysuzluklara hayırlara devam ediyor bu aralar karakteri mi oturuyor tamam evet büyüyor ama gerçekten her akşam eve geldiğim de ayrı şamata :(( kayınvalidemlerin evinin önünde park var e park olur da çocuk durur mu?? hergün dedesi şikayette sabah parktan geldik okul saatine kadar parktaydık okuldan sonra da sen gelen kadar parktayı kızım diye bende arada kalıyorum :( hem insanlar gerçekten yoruluyorlar hem de Ece bu aralar isteklerin de çok ısrarcı ne yapacağımı şaşırdım sanırım bende bu koşturmacanın içinde tam anlamıyla ilgilenemiyorum gerçi Ece hn.la sabahtan akşama kadar oyna bir yarım saat kendin oyna de yoook olur mu??

Dertliyim anlayacağınız hoş tek derdimiz bunlar olsun neler gördü bu yürek :)))
Ece hn. ile ilgili farklı aksiyonlar düşünmem gerekecek. Ahh ahh çok zor çocuk büyütmek çook..
Önümüzde ki günlerde çeşitli kermeslere katılacağım hayırlısıyla hakkından geleyim paylaşacağım.
( Çok kafiyeli oldu :)) )

Bizden bu kadar şimdilik sevgiyle sağlıkla kalın :)

3 yorum:

Meltem dedi ki...

Çiğdem Ece daha çok küçük o kadar aktivite normal o yaştaki çocukta tabi çalıştığın için zor geliyordur anlıyorum seni kolaylıklar diliyorum sevgiler.

Chido's dedi ki...

Evet Meltem'cim haklısın teşekkür ederim :) sevgiler.

Elift dedi ki...

sevgili arkadaşım, sıcak mesajınla beni yalnız bırakmadın, bana güç ve sabır verdin, çok teşekkürler, sevgiler

Pages